ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, September 04, 2007

清芝大行動~TIRAMISUx2

之前整俾河童買左盒500ml芝士, 開左唔放得耐, 上星期四一次過整左2盒, 一盒留o係屋企俾daddy仔食, 一盒帶返學同同事一齊食~^0^

呢盒係帶返學校既~

專員唔駛講緊係覺得正啦~XD

試食團1(唔like芝士)本來試少少,食完再筆:幾好味喎~冇咩芝士味

試食團2:好香酒味喎~我鍾意再重d芝士味

試食團3:重芝士味就食芝士蛋糕啦~~

我第一次整又係覺得芝士味唔夠,呢隻芝士真係冇咩芝士味~就咁筆d芝士黎食都係好淡~不過呢個係人地既特色黎嘛~


15 comments:

  1. blingbling7:04 AM

    幾時整比我食先 我輕左可以食少少少少嫁喇xDDDDD

    ReplyDelete
  2. SkyBlue9:12 AM

    好靚喎,我想食但又怕肥

    ReplyDelete
  3. po yan10:43 AM

    我好耐都冇食過TIRAMISU.....

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:29 PM

    閃閃, 你又唔早講~依家要整就要特登買芝士喇~~一.一仲唸住短期內唔再整… 豬太, 多謝呀~2樣野真係好矛盾~ 史力奇, 我本少麻麻地架, 不過自己整過又幾好食~

    ReplyDelete
  5. yvonne yycake12:48 PM

    我都好耐無整呢款芝士蛋糕啦!!! 突然好想食呀!!!

    ReplyDelete
  6. Cindy4:56 PM

    o意﹗唔怕喎﹗預多我一份咪可以買新芝士o羅﹗  飛車入黎攞都重得﹗

    ReplyDelete
  7. Scorpio5:12 PM

    靚表姨, 你指d芝士定製成品呀~? yycake, 呢款蛋糕要買特別既芝士都幾麻煩…所以唔會成日整

    ReplyDelete
  8. GRACE7:18 PM

    我o既最愛呀. 好味呀.

    ReplyDelete
  9. Cindy9:14 PM

    你下 round 打算整咩呀﹖﹗

    ReplyDelete
  10. ka yui10:23 PM

    但係唔係會好甜的~~~

    ReplyDelete
  11. Scorpio10:29 PM

    銳, 唔會, 我一般會減糖, 再者呢個本身都唔係好甜, 係芝芝地, 啡啡地, 酒酒地咁 靚表姨, 未有打算呀~ 不過中秋打算整潮州月餅送禮, 但係我又會去學傳統喎…同埋又訂左奶黃餡…^^" grace, 呢個都係男友至愛呢~我本來唔食架~我唔飲咖啡, 不過因為佢鍾意先整, 食落又唔錯喎:p

    ReplyDelete
  12. 嘉露1:29 PM

    我由細到大都唔食芝士蛋糕嘅, TIRAMISU 係我食嘅第一個有芝士嘅蛋糕, 依家愈食愈得到芝士味, 愈來愈鐘意芝士蛋糕tim ar...

    ReplyDelete
  13. 王語嫣2:02 PM

    關於TIRAMISU,我睇過幾個食譜,當中大致分為2類:1是做法超簡單,主要材料是咖啡粉、忌廉芝士、魚膠粉等,另1做法是以上材料,但不加魚膠粉,重要加埋咩酒咩酒等食材… 其實2種做法有何分別?

    ReplyDelete
  14. Scorpio5:50 PM

    嘉露, TIRAMISU都幾O岩入門, 芝士味夠淡XD 茜茜, 我都見有2種做法, 一個係落CREAM, 一個係落蛋。至於落唔落魚膠粉就睇你帶唔帶出街切, 如果搵兜裝住就唔駛落, 或者一直雪O係雪櫃既就算要切都唔駛落~仲有TIRAMISU唔係用cream cheese而係用 Mascarpone cheese的, 呢隻芝士淡而軟, 而且比較貴又比較難買。TIRAMISU基本材料係咖啡、Mascarpone cheese、手指餅(蛋、低粉、糖)、糖、蛋、酒、可可粉;我未試過落cream o個種。 如果你話分簡單同複雜, 咁簡單o個隻就係用預伴粉, 二記有得賣, 我都買左包, 不過冇用過… 其實tiramusi本來就好易整, 我見tvb個jacky仔都o係電視教過人整~

    ReplyDelete
  15. 王語嫣5:13 PM

    sor,我搞錯左,好在你提醒,不是cream cheese ,是 Mascarpone cheese,同一般cheese cake混淆左 大家都知我整野食技不如人,但你如此詳解滿足我的求知欲,多謝你,送個飛吻比你 哈哈!

    ReplyDelete