ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, September 09, 2007

泰發泰國菜館@九龍城


好似好耐冇介紹過食肆, 今日去開九龍城, 一心唸住食泰菜或者清真牛肉館~

清真實在太~~~多人, 唔駛唸就揀泰菜啦~又多選擇~ 唔想去d太光鮮太多人太出名o個d(黃珍珍呢d呢~~)又唔想去d太冷清… 於是揀左間細細地, 但都幾full又唔駛等位既鋪頭~

位於城南道, 附近都仲有幾間, 不過有d實在冷清到我唔敢入去, 冇咩保證咁~好在冇令我失望~

叫左3個送--

未入去就唸定既芒果蟹肉炒飯, 好味~雖然唔係好留意倒蟹肉, 不過芒果好味~成個飯感覺都唔錯~

跟住daddy仔話想食沙律, 咁o岩我又係睇緊沙律@0@ 揀左燒牛肉沙律, 辣到阿媽都唔認得~不過我好叻~都唔駛點飲水~呵呵~呢種辣利唔辣喉既我ok, 至少唔會咳:p 辣得黎又幾好味~~牛肉唔un~亦冇d菜咁辣~daddy仔話好正宗

最後想嗌返個菜, daddy仔揀左個泰式雜菜煲~ 估唔到有粉絲, 亦冇唸住係瓦煲上~粉絲好入味~好正~菜菜都唔錯~又唔辣~

3個送分別係$4x, $4x同$5x, 埋單大約$160?

在場有一圍特登訂位黎食~聽講d生蝦都唔錯, 本來想嗌, 不過唔知d野幾大碟, 好在冇嗌, 3個都食唔晒要打包2碟XD

抵食又好味~唔錯~^^~

補充一點值得加分既係, 發覺我地張檯upup下即刻幫我地搵野zip好檯腳, 我地本來都冇留意^^"


14 comments:

  1. SkyBlue7:20 AM

    見你寫得咁好味 ~~~~   好想食下d生蝦

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:04 PM

    豬太, E? 我都冇食過喎XD 下次再去要試下^^

    ReplyDelete
  3. 我尋日都去左清真食牛肉餅,加左價廿蚊兩個,仲要細左同冇咁多肉汁,好唔抵食呀

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:56 PM

    AMY, 你堂食定外賣?我之前食就好似18蚊2個+1蚊外賣盒, 好普通, 大埔4蚊個牛肉包都好食過佢, 咁O岩你尋日又去九龍城呀?你幾點去呀?

    ReplyDelete
  5. 我今次就堂食,你上次都講過,不過我都唔入大埔既,咦!bbq咪可以試下囉 XDD

    ReplyDelete
  6. 我好早出去左喇,12點幾走左lu

    ReplyDelete
  7. Scorpio3:59 PM

    amy,你覺得佢d包好冇食? 其他野又有冇食過?

    ReplyDelete
  8. OK囉,之前就鍾意佢肉汁多,宜家就麻麻地,仲食過佢既鍋貼,好多肉汁,仲有佢既麵,唔錯架喎,我都鍾意食

    ReplyDelete
  9. Scorpio5:12 PM

    amy, 之前自己包餃子都好多肉汁, 只要搵少少鹽醃就會出肉汁, 不過牛肉包就可能要加豬肉, 佢地呢d就唔知有冇加

    ReplyDelete
  10. 嘉露2:57 PM

    泰式生蝦好好味架...

    ReplyDelete
  11. yvonne yycake4:10 PM

    又無相看架..... 引死人啦!!!!

    ReplyDelete
  12. Scorpio6:49 PM

    嘉露 , 下次試~^^不過唔知幾時再有機會去九龍城食飯…以前住o個度反而冇食過泰菜~~ YYcake , 就快就快~:p

    ReplyDelete
  13. chan yi11:01 PM

    好似唔錯

    ReplyDelete
  14. Scorpio11:03 PM

    yi~ 係幾好

    ReplyDelete