ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 26, 2007

浪漫

有冇人可以話我知咩係浪漫? 對呢個詞語一直都冇咩概念, 大家可以講下你既定義嘛~ 我會將你既見解加入本文。thx!

j.j:若蹟若離, 捕捉唔到的感情 ~ 算唔算 ?

懶貓:我不浪漫,對不起

小魚:對我黎講, 浪漫不限制在於物件上 只要那一刻,兩人都好開心, 知道大家係那麼愛對方時 那一刻最為浪漫

魚子醬:浪漫唔一定係物質上,每日都講我有幾愛你或者係驚喜等等‥相反,每一日他的不為已的關心,一句說話‥就係已經浪漫 !! (我認為呢D係窩心…)


No comments:

Post a Comment