ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, May 13, 2008

512 五月之星@Cafe Day & Night


好襯色, 好似3人女子組合既三位生日之星^^



尋日一行16人去左旺角上樓Cafe, 呢度唔係我預期既坐地氈有咕o臣好free o個種, 黎到已經見倒擺晒檯, 好似酒樓食飯咁圍圈坐…始終覺得我屋企最似cafe:p


呢度最好既地方係唔收切餅費, 預左呢度要俾幾廿蚊, 好驚喜, 不過冇帶碟黎就要俾每人$2清潔費~


職員雪蛋糕o個陣話個蛋糕好靚, 問我地係咪餅會XD我答佢: 差唔多啦~~XD


今次有3位生日之星, 3位都係第一次出黎見其他BLOG友, 五月的白兔係faifai既朋友, 而汀同蔚南就係之前angel馬卡龍之約識既^^ 原來兔仔同汀汀係同月同日生日架*0*


講起馬卡龍, 同amy姐同阿茵介紹blog友o個陣唔知做乜講左米卡龍版聚= = 仲要講左幾次自己都唔覺…= = 佢地2個聽到一舊雲咁我都為意唔倒…跟住阿茵先問我係咪馬卡龍, 「係呀我咪話馬卡龍囉」跟住先覺得有d唔妥XD 原諒我病矇左XDDDD 之後阿茵話米卡路整既叫米卡龍, uncle又問起我地講咩, 佢就解釋佢聽米卡窿就係你跌入去o個個窿, 阿蠍整既叫蠍卡窿, 阿茵整既叫茵卡窿XDDDDDDDD



我好鍾意呢張相呀, FACEBOOK有未加工版~


今次又同阿茵同AMY姐坐, 主要都係同佢地傾同玩, 玩左AMY姐好驚驚既層層疊同UNO, 又同小刁, 丁屎, FAIFAI, 米卡路, UNCLE同兔仔9個人一齊玩我好鍾意既猜猜畫畫~每樣只係玩左一陣, 下次黎我度再玩過呀 ^0^ 坐O係我地中間既蔚南悶死左, 唔好意思呢>0<


而另一邊箱同樣第一次黎既柏琪, CINDY訓覺訓覺同汀汀就自1成一角傾結婚傾得好投契, 媽媽CINDY同IRENE亦都係隔岸睇住我地玩~ 媽媽間中參與XD 估唔到媽媽都幾古惑卡卡卡XD之後散水我同媽媽同佢一對仔女一齊行左陣街街, 媽媽睇住佢個仔係咁打佢個女個頭, 仲話幫佢開腦XD考試考好DXDDDDD好鬼正!


本來我地一行四人去睇相機袋家嘛, 行行下uncle話「你都唔趕時間個可」跟住一支箭標左去青春無限…@@影貼紙相???


點知原來係…



@口@ !!???<<我地3個睇到R晒頭, 估計原因係發洩過盛既精力XDDDD



阿女&媽媽仲有我:……@@???



返歸之後同男友一齊食大家既伴手禮^0^ 仲有AMY姐既手信~~ 多謝晒~~ 不過我直至食O個陣都唔知邊個打邊個, 係睇返大家DBLOG先知XD唯獨小刁O個份有寫名所以認得XD 不過佢既提子乾曲奇我唔駛睇名都認倒呀^0^ 多謝晒咁多位~~~


下個月再見喇~~


*   *   *   *   *   *   *   *   *  


5月:蔚南(11)、 卓卓(12)、Trenee(16)、藍藍細雨(20)、汀★Skywalker(23)、雪雪(25)、懶貓(28)、FanFanKylie(29)


日期: 2008/5/12(星期一)佛誕日假期


時間: 3:00pm(提前半小時, 可後到)


由於呼吸FULL CUP CAFE要包場先可以俾一層我地, 要百幾蚊位, 唔係就要分檯坐而且可能要分2層, 所以改為茵可煮提議既CAFE DAY & NIGHT


地點:  CAFE DAY & NIGHT http://cafe.up4food.com/newdaynight
地址  彌敦道570-572號基利商業大廈19樓03室


(按圖放大)


報名:
1.蠍
2. Amy
3. 茵可煮
4. 丁屎
5. catfood.com 
6. Irene
7. Cindy
8. 蔚南
9. 米卡路+1?
10. Cindy (U.U)...zzz  
11. 小刁愛煮 
12. babyfai
13. uncle martin
14. 汀★Skywalker
15. 柏琪
16. 五月的白兔


No comments:

Post a Comment