ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, May 30, 2008

catfood版聚@蓮香樓


今晚應邀出席catfood版舉行既蓮香樓試食版聚, 可惜我時間預得太mun, 又少過海, 冇預到落雨塞車問題…去到灣仔幾乎全車人落晒車…司機大佬仲同我話叫我行住先, 見倒佢架車郁先上返車, 不過真係唔多覺佢郁…= = 行左去灣仔mtr, 去到上環麻煩阿茵黎接我~



上到去已經黎晒d送, 大家為我地夾起左一碟碟頭飯XD



冬瓜盅好好味, 飲左好多碗; 魚肚蒸蛋都唔錯, 好重陳皮味; 醬燒骨都幾好味; 牛白腩D蘿蔔酸既? 係咁架?@@ 西檸雞我以為係魚黎@@ 軟殼蟹我同阿茵都以為係魷魚酥XD第一次O係街食琵琶豆腐, 好味喎, 好鬆軟又扎實~其餘由於炒埋一碟既關係都分唔倒食緊邊樣XD


是次每位$116


可惜埋單之後影相時, 阿茵聽倒個準備收檯既西裝員工講左句: 「影相, 都神既~」衰收尾…


其實我原本都冇唸住再去, 印象唔係好深, 冷氣太勁, 野食上得太快, 凍得太快。之前仲同babyfai話覺得d服務都唔係開飯講得咁差丫, 放蛋糕都覺得幾好, 不過成日想黎執檯, 同問左幾次上蛋糕未, 次次都同佢講唔係o係度食既…可能同上次重慶一樣都係星期五晚, 太多人等位, 所以趕頭趕命, 影緊相已經放人入黎。


我地出左門口想影下個招牌, 話晒都未必會再黎, 點知個個部相機個鏡頭都朦茶茶XD企晒O係對面街等XD



之後O係對面街影左大合照~~有冇人可以SEND去我EMAIL既~~?



多謝各位既伴手禮呀~我以為今年冇粽食架XD


貓姐既紙袋永遠都咁靚, 男友好鍾意你既棉花糖呀~話好軟滑好好味呀~


另外仲食左ling既紅豆酥, 話好多餡好o岩佢食呀~^0^ 我仲未試呢 ^^"


哎呀唔記得同阿茵交換一塊方包!!蠢左!!!


其餘聽日慢慢試~^.^


PS1 回程途中uncle問下次駛唔駛整返d伴手禮, 收埋收埋咁多XD


PS2 今日見倒阿茵個返工碌好正XD


出席名單:babyfai,蠍,Catfood,Anne,Irene,LingLing_come,貓姐,丁屎,Martin,茵可煮,Cindy,小刁,靚表姨   


1 comment: