ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, May 17, 2008

YATA buffet


今日好想食buffet, 本來想出去食t, 點知到咁上下時間又見飽…食唔成…之後去左果一道食野, 到左6點幾行到支力, 又未見餓又食唔倒dinner buffet…結果去左一田(前西田)買野返屋企整buffetXD


其實應該叫大食會~ 不過買既都係我想O係buffet食倒既野~ 除左冇生蠔賣~(唔想又行返過citysuper:p)


結果5xx蚊埋單, 同o係沙田食buffet差唔多價錢:p 不過仲有野剩~



我去buffet最緊要食火腿同煙三文魚~反而刺身又好少食:p 圖中三款都係第一次試, 左起100g煙三文魚, $55/3塊, 跟一包香草醬好好味~酸酸地甜甜地~^^ 中間係巴馬火腿, 大約都係100g, $68, 質地好靚好好味~蜜瓜又甜~ 右邊佢個牌又寫住莎樂美腸, 不過同平時d莎樂美唔同樣~ 唔鍾意平時o個d一點點脂肪同太鹹, 呢隻都ok, $33.x好多塊, 不過鍾意左邊2款多d, 呢款我夾左哈蜜瓜, 都係好甜 ^^ 生果包$26.x 有蜜瓜西瓜哈蜜瓜橙同一粒提子~~



平時好鍾意食, 不過又好少買黎食, 出去食buffet又永遠輪唔到佢既刺身拼盤~樣樣都好好味~ 意外驚喜~$88+$39.x



專員order既窩貼~ daddy仔煎既~



焗羊架@一田超市$3x 勁肥好羶我食唔倒:p



果汁先生紫甘筍汁~ 好味~! $13.x/1L咋~~



煙三文魚 $55/100g 香草醬勁好味



其實呢度有2款火腿同2款蜜瓜~ 包裝見第一幅圖^^



$12/100g, 呢度$25.x, 專員話冇咩特別, 我覺得都幾好味~清清地~



燒豬頸肉@一田超市 $10.x好細塊~ 好在買細細塊先食得晒~



$39.x daddy仔主理~



一向麻麻地雪糕既我只愛絕左版既哈根大師吉士布丁味、紅豆咪同薄荷碎朱古力雪糕, 之前聽聞呢隻movenpick既creme brulee味同吉士布甸好似~ $85.x一盒, 今日終於買左黎試~試過唔係話好似, 甜左D, 少左D蛋味~不過都好味~


冇食到自助餐慳返黎o個600蚊好好駛:P


最後只係食剩幾件火腿蜜瓜同一片煙三文魚~ 好飽呢~~~(當然仲有雪糕同飲品^^)


專員問我似唔似食BUFFET~ 我覺得真係要行開一邊食先似呢XD 要走黎走去拎野食先似XDDDDDD


 


No comments:

Post a Comment