ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, August 30, 2007

夜香花豆腐湯+南乳蒸豬肉


尋日買左包夜香花,我都幾鍾意呢種菜~^0^ 依家滾湯學識落瑤柱蝦米~唔駛落雞粉喇~^0^ 好正~~~(煲湯或者滾湯我都鍾意用魚露代替鹽, 甜d架~^0^)呢煲湯我落左一磚豆腐最後+幾片醃好既梅頭瘦肉~(夜香花太早落…黃晒= =)


梅頭瘦肉半斤切片,逐片用肉鎚鎚鬆(深圳買左本教入廚基本功既書教咩豬肉都用鎚鎚一鎚先,好我又試下~)之後用生抽老抽糖略醃,之後再落麻油生粉醃。本來唸住學大蚊豉汁蒸,點知原來屋企冇豆豉=口="又冇麵豉醬…睇睇有咩醬,最終揀左佢~~整南乳蒸豬肉~

食評:好似落左鬆肉粉咁鬆@@個鎚買左好耐都係第一次用,下次試下豬扒先~之前用刀背剁豬扒反而搞到實晒…之後次次都唔敢買有骨豬扒(唔記得買開o個隻叫咩名…)


18 comments:

  1. ka yui1:20 AM

    蠍~~~你~~~係唔係減肥嫁~~~@o@~""

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:41 AM

    銳, 都唔係好肥丫d野, 減肥唔駛食野架?

    ReplyDelete
  3. 唔食 d 梅頭問題都唔大o既﹗

    ReplyDelete
  4. chan yi12:03 PM

    梅頭買相唔係好好

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:15 PM

    yi~原本仲衰, 所以我落左d蔥花:p 點先可以好d? 靚表姨, 梅頭瘦肉je~

    ReplyDelete
  6. 上排我去街市買冬瓜, 個阿姐都教我用夜香花啊, 估唔到落左真係好味好多架

    ReplyDelete
  7. ka yui3:19 PM

    係~~~我都食啊~~~

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:03 PM

    丁屎, 我今晚都買左d冬瓜返黎切粒加落尋晚飲剩煲湯度~^0^

    ReplyDelete
  9. 夜香花好涼呀!如果受得都好好飲.

    ReplyDelete
  10. Scorpio8:09 PM

    傻軒媽媽, 係? 唔怪得一包得少少

    ReplyDelete
  11. SkyBlue12:47 PM

       我未食過夜香花架, 都想試試.  除左用來滾湯外, 重可以點煮架? 

    ReplyDelete
  12. Scorpio12:59 PM

    傻媽 , 除左滾湯…我又真係唔知可以點煮:p

    ReplyDelete
  13. 嘉露4:53 PM

    魚露味精好重架, 少用為妙呢

    ReplyDelete
  14. Scorpio6:42 PM

    嘉露, 魚露唔係曬鹹魚滴出黎D水咩? 成份亦只有(魚堯)仔魚、鹽同糖。

    ReplyDelete
  15. 請問邊度可以買到夜香花呢﹖

    ReplyDelete
  16. Scorpio12:09 PM

    yingying , 街市或者超市, 我o係惠康買既, o係街市都見過

    ReplyDelete
  17. 謝謝你~^^ 今晚要整冬瓜盅,見到食譜有夜香花~ 但我未留意過呢! 希望買到!

    ReplyDelete
  18. Scorpio1:32 PM

    yingying, 呢個季節應該唔難買^^ 冬瓜盅咁勁? 原個呀?

    ReplyDelete