ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 20, 2007

內有乾坤青蘋果熱情果慕絲蛋糕 for 八月之星

又話整綠茶蛋糕既?@@點解一d都唔似既?

蛋糕底

為左照顧鍾意食綠茶同唔食綠茶既朋友~今次整左2個海綿蛋糕底~^0^ 一個原味, 一個綠茶味~打直一開二~你見倒圖中既蛋糕, 有生果O個邊係原味, 冇生果O個邊係綠茶味~

用左餅神
vanlily全蛋法海綿蛋糕譜整左個綠茶味, 不過整出黎得3.5cm高(佢有4.5cm)同埋個面比較濕…問題出o係邊呢?雪左一晚先用唸住收乾d, 個面又真係收得好乾喎…=0=
跟住今朝用返同想份量(唔加綠茶粉)用分蛋法整左個原味, 醒唔起蛋白要凍打…我同全蛋法一樣將d蛋放左落熱水度浸= =唔知係咪呢個原因, d蛋白打唔起, 倒左再打先得!(不過同樣係3.5cm高…)呢個娼左側邊@@2個都用左牛油紙圍邊。

慕絲餡

參考左小鈺既配搭, 用鮮揸青蘋果茸(+少少熱情果汁)+cream250ml(打起)+蛋黃x2(+40g糖打起)+(魚膠粉約13g+蘋果汁70g)。

先打cream, 雪起;打蛋黃;+蘋果茸、+cream、最後筆少少溝埋D魚膠粉水攪勻, 再加返入主mousse 餡fold勻,攪掂~

組合

6寸模,模底中間放2片剪細左既蛋糕片(一半綠茶一半原味),倒入mousse 餡至半滿,再加兩片蛋糕片,倒入剩餘mousse餡(就o係呢個時候出事喇…2片蛋糕浮起左=口=!!!!!)可能dmousse太水, 幾驚雪唔硬…好在都硬…不過個面就唔平…見倒2片蛋糕= =咁點呢…惟有加層jelly整平佢啦………好在屋企有急凍熱情果茸(其實係汁), 整左陣jelly o係面跟住再加生果, 痴埋前日整落既朱古力劍峰(好似係咁叫, 用之前o個個唔同架~~呢d長d瘦d架XD)點解D生果o係一邊呢?一來唔想同上次一模一樣~二來又想做個記認得自己認得邊邊係綠茶, 邊邊係原味, 三來係…o個邊dmousse面肉酸d…所以就o係上面加生果遮醜XD(生果浸過果醬, 因為有人唔食果膠, 我唸果醬易為人接受d, 效果又差唔多, 屋企又有~我用既係檸檬味~) 另一邊太單調, 加左D朱古力紋^^ 我覺得用黎o即o係蛋糕面既朱古力用真力反而滑d^.^

食評

其實一個6寸蛋糕11個人分…每人分得dd…我都唔係好記得咩味… 只記得試食o個陣dmousse好奶, 可能太多cream, 我第二次整mousse(一般都會加cheese做cheese cake)唔係好知既份量, 又驚冇左舊cheese體積會細好多…所以加得都幾多, 青蘋果味勁淡, 俾佢蓋過晒…完全冇人食得出XD係得kinki o係我開估後話又好似有少少XDDDD 蛋糕底都OK, YYCake話幾軟熟(定鬆軟?唔記得左:p)應該好過尋日o個個。

生日快樂呀~甜睡寶寶、YYCake、阿ying同kinki~(排名跟生日次序)


26 comments:

  1. po yan6:55 PM

    靚靚喎! ...蘋果慕士?....好唔好味呀?

    ReplyDelete
  2. 史力奇, 仲係好好味添,"蠍蠍出品,必屬佳品" XDD

    ReplyDelete
  3. 好味,好清新! thx!!

    ReplyDelete
  4. siukei10:38 PM

    好味~~

    ReplyDelete
  5. Scorpio10:51 PM

    史力奇, 冇一個估倒係青蘋果呀XD 講左之後kinki就話有少少XDDD 其實我都覺得好重奶味冇咩蘋果味, 反而有人食倒芒果味, 幾個估有椰絲XDDDD 多謝AMY, CHERUB, 甜睡寶寶~^0^

    ReplyDelete
  6. 真係好好食嫁...我仲食多左半件~~ 大家仲玩得好開心呢~~

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:37 PM

    kinki, 你鍾意就好喇^0^ 成班都傻既XD成晚O係度傻笑XDDDD

    ReplyDelete
  8. Cho Kwan11:51 PM

    我都覺得好好食...仲要食得少少更加覺得好好味..~~ 又唔會好甜~~

    ReplyDelete
  9. 係囉, 又好味又靚wor~

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:04 AM

    多謝yamaha&yan1984 ^0^ wei今日黎既應該係茵可煮喎~yan1984係齊齊減肥大行動之友黎嘛~~~

    ReplyDelete
  11. Ka Yan12:40 AM

    無呀~ 頭先去左沖涼, 咪叫阿Yan1984 幫我覆之ma, akaakaka

    ReplyDelete
  12. Scorpio12:41 AM

    茵可煮  XDDDDDDDDDDD 你地都幾老友喎~~~

    ReplyDelete
  13. 嘩...好有心機呀,我係主角一定好開心^^

    ReplyDelete
  14. 嘉露11:35 AM

    你個蛋糕好軟熟呢~~好味呀...

    ReplyDelete
  15. po yan11:45 AM

    蘋果味係難估D..

    ReplyDelete
  16. chan yi12:04 PM

    買相好好!!

    ReplyDelete
  17. Scorpio12:12 PM

    +2 你幾時生日架? 多謝嘉露^.^ 史力奇, 係因為冇味JE XD yi~ 多謝^^

    ReplyDelete
  18. ka yui12:40 PM

    嘩~~~一定好好味啊~~ 几時先到一月啊~~~期待中haha

    ReplyDelete
  19. Scorpio1:09 PM

    銳, 個個月都有個喎~你下個月出黎咪有囉~

    ReplyDelete
  20. 大蚊9:47 PM

    嘩! 好有心思嘅setting! 原本諗住昨晚整青蘋mousse,病了要停工~~~~~

    ReplyDelete
  21. Scorpio9:55 PM

    大蚊, 冇事嘛你~尋晚同KINKI講起你, 日日都有出品, 好勁~

    ReplyDelete
  22. 大蚊10:05 PM

    我食物中毒 @.@ 不過同我嘅出品無關~去德福新開嗰間market place買咗盒沙律食~晚上就嘔到七彩~~~~ 今日睇醫生,佢話我嘔晒出黎,咁即係好番啦(!),呆咗~ 係呀,想問你d白朱邊咁挺嘅?唔會跌落黎 ?我見人地嗰D都係要用絲帶圍邊~

    ReplyDelete
  23. 我同茵可煮不嬲都好fd嫁啦~!!!!  

    ReplyDelete
  24. Scorpio10:20 PM

    大蚊, 其實我之後都有圍, 不過之前試過唔圍都OK, 唔好碰撞就唔跌^^ 你同你隻白老鼠都咁唔好啋成日中招既… yan1984, 咁聽晚邊個黎呀?

    ReplyDelete
  25. 大蚊10:52 PM

    蠍 , 我應該好番喇~都唔舍點解咁唔好彩~ 係呀~我個工聯月餅班報到喇~好似係5/9旺角~~~

    ReplyDelete