ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, August 11, 2007

偷來的假期

等左幾年終於等倒喇!

記得o岩o岩拍拖冇耐就遇上八號風球, 當年我仲讀緊書, o係學校收倒消息之後即刻打俾佢, 之後大家喇喇臨返屋企(我屋企)。攤o係sofa睇碟睇電視睇雜誌, 好悠閒咁度過左一個下午。

唔知點解好記得呢一次, 好鍾意呢種感覺。好鍾意呢種日子。

雖然只係比平時早左少少放工, 不過感覺寧舍唔同, 特別爽XD 好似偷返黎既假期咁。

 

同年暑假又打風,呢次男友特別深刻,因為我地o個日book左船飛同酒店去澳門…哈哈…貴人出門招風雨…

亦係我第一次去澳門, 本來幾個人, 最後變成3個人去, 2個人返。

 

尋日同Flora開完生日會之後就收倒消息可以走人~yeah~^0^

本來唸過去唱K, 不過最後都係後左屋企

臨走之前唸住去百佳入貨, 上到去多人到丫~@@

居然俾我撞倒大學同學。

2年前o岩o岩返呢份工o個陣都撞過佢,當時佢o岩o岩生左BB, 尋日見倒佢架百佳車仔上面坐住個小朋友, 原來佢個仔已經咁大~*0* 「2歲喇~」問佢叫咩名佢媽媽答「Jason~告訴姐姐你叫Jason~」又問佢乖唔乖「你乖不乖~告訴姐姐你乖不乖~」佢一路都冇出聲, 只係笑^^ 好怕醜可愛~^^ 仲俾媽媽mit面珠仔>3<

佢地好得意, 之前佢同老公都係三語溝通, 依家同仔仔我唸都係XD 尋日就同佢講國語~

 

人太多既關係,傾左幾句就兩手空空返左歸。唸住冇野食都仲可以整青椒肉碎PIZZA(我忘記左屋企冇芝士=口=依家至醒起…不過都仲有腸仔包~)返到屋企見倒個地咁污糟, 於是開始執屋打掃拖地, 搞到一身汗, 洗完白白之後就開始HEA…hea左一晚外賣又嗌唔倒, 結果要佢煎鍋貼同6杯麵我食~^0^

 

雖然我只係早放左2個鐘多dd, 但係佢就差唔多一返到去食完晏就走得~早早入黎陪我 ^0^ 仲帶埋颱風儲備叮叮點心同鍋貼XD


14 comments:

  1. yvonne yycake1:52 PM

    (Empty)

    ReplyDelete
  2. yvonne yycake1:54 PM

    有時無啦啦多個假期都幾好呀!!有時生活唔需要特別精彩,只要平平淡淡,健健康康,生活愉快都幾好啦!!!

    ReplyDelete
  3. edmond2:02 PM

    偷返黎既假期好有意思 , 3個人去 2個人返

    ReplyDelete
  4. po yan2:16 PM

    偷返黎既假,係好 正 架!

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:42 PM

    Hallelujah @YY Cake , 係呀~^^ 平凡是福, 簡簡單單就已經好舒服, 我好enjoy出黎既半日o係屋企拖地呢~^^" edmond, XD 其實係有個fd即日自己返左黎先~XD 唔駛驚 史力奇, 讀書時代走堂去旅行o個種心情特別興奮XD

    ReplyDelete
  6. ka yui3:45 PM

    點解3人去,2人返???咁可怕

    ReplyDelete
  7. Scorpio3:48 PM

    銳, 其實係有個fd即日自己返左黎先~XD 唔駛驚

    ReplyDelete
  8. shuk shan8:56 PM

    8號風球,早左放工..happy

    ReplyDelete
  9. 講真= =我以前番工定讀書都好望佢打八號.. 黑色..我一定要番工/學之前..唔係番番下先黎..又冇走= =唔抵XD 果陣一知打8號可以即刻閃人.. 我就會同我男友約O向MTR殊等 (睇下邊個閃人閃得早D) 之後就會去我屋企附近既戲院睇戲(室內) 果陣會覺得好開心..因為無啦啦賺左半日拍拖XD

    ReplyDelete
  10. Scorpio1:25 AM

    後來, 咁你早收做左d咩呀? TABBY, 你指o係香港o個陣? 咁外國係咪咁計架?

    ReplyDelete
  11. ka yui5:22 PM

    比你吓死~~~仲以為有意外哩

    ReplyDelete
  12. Scorpio12:48 AM

    銳, 咩意外?

    ReplyDelete
  13. Sui Fan1:30 AM

    我都開始執下間房,劉生的過期遊戲雜誌都幾十本... 高到由地下去到我半隻小腿丫... 看來冇一個月,我都冇可能清理好我的房間和衣物  (我的整理進度好慢,看看下就會望番d舊野,思考好耐要唔要好,結果... 好似冇少到野咁...)   

    ReplyDelete
  14. Scorpio9:14 AM

    懶貓, 我屋企D過期雜誌擺左o係雜物房, 大約去到我心口咁高喇…^^"

    ReplyDelete