ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 07, 2007

情侶間五大難答問題

(又係聽緊4年前既絕情谷XD)

1. 我同你阿媽一齊跌落海,你救邊一個?<<<我唔會問呢d老套假設性問題

2. 你有幾愛我?<<我自己都唔識答, 唔識衡量唔知點比較, 今日既十分又唔同聽日既十分, 你既十分又唔同我既十分

3. 你鍾意我d咩?<<<冇答案, 鍾意咪鍾意囉

4. 你愛唔愛我?<<<又係一個好無聊既問題, 點答je, 答唔愛死得, 答愛又話你敷衍…問得呢個問題一係好無聊搵野講, 一係好無奈

5. 你有冇厄我?<<<厄你都唔會老實答啦, 又係多餘

你又問過幾多題?


6 comments:

  1. 火腿蛋包8:20 PM

    如果火太問我,一啲都無難度,我的答案會是如下: 1. 救你,我阿媽識游水,你唔識!2. 我愛你愛到發狂發哂狂!3. 鍾意你靚,你肥又靚,你瘦又靚,大肚重靚…哈哈!4. 答案2及3已充份表達,不用懷疑!5. 我連自己都會厄,點知呀?  

    ReplyDelete
  2. 我從來未問過呢o的問題,因為我o既諗法同蠍一樣。 我會諗如果對方問我呢o的問題,我都唔識答,所以更加唔會問對方丫!

    ReplyDelete
  3. 真係唔會問 ... 因為比著自己都唔知點答

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:34 PM

    火腿蛋包, XDDDD 口花花tum晒女仔喎~~~火太驚唔驚架XD

    ReplyDelete
  5. ka yui10:52 AM

    @"@~~~呢啲問題又真係几難答~~~真係好陳皮的問題~~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:09 AM

    銳, 咩係陳皮

    ReplyDelete