ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, August 31, 2007

CASTING?

無啦啦有個陌生人MSN我, 我問佢係邊個

i am kathy, nice to meet you


跟住我問佢點識我

i am a art movie writer and director, i saw your photo in blog, i want to invite u to casting for my new project

let me introduce myself.. i am a full time writer, 我寫過電影女人那話兒, 蝴蝶, 單身部落, 有看過嗎?

i am now preparing a new project, i want to find some girls to involve in it to shoot some interviews, are u interested?

becoz i saw your photo and words, i like it, just by feelings

跟住我問佢有冇BLOG/個人網頁佢只話no sorry

好快就話if u dun want, then forget it lah

DADDY仔幫我上佢至愛既GOOGLE search下呢3齣戲, 結果見倒呢個BLOG http://hk.myblog.yahoo.com/mabel_cheang/article?mid=217&fid=10

入面仲有呢個blog http://hk.myblog.yahoo.com/jw!_2YlTjCUAhbx0HPNXj6q0fcF/article?mid=493

其實齣戲個提材都幾o岩我心意~好在佢冇同我講XD 同埋我實在太怕interview… 就算係真我都8成唔敢去XD

以為佢係獨立電影製作人都話丫, 居然搵D咁出名既戲?


20 comments:

  1. SkyBlue12:20 AM

    路過... 好喜歡你blog 個heading 句說話. 

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:24 AM

    J's Family , 有冇睇不能說的秘密?

    ReplyDelete
  3. 其實佢呃d 人去casting做咩呢?

    ReplyDelete
  4. MaggieM10:32 AM

    都係小心好, 我有朋友係業餘舞台表演者, 佢有份做"女人那話兒", 如果你想知多d有關writer info, 我可以幫你問下呀!

    ReplyDelete
  5. 可能佢想拍 女人那話兒3 喎﹗

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:56 PM

    MAGGIE, 唔該晒呀~唔駛喇~我都推左 rankura, 厄錢呱…仲要有人同佢通完話之後話似男扮女= = 羅領就, 佢話自己係編劇, 但三齣戲都唔同編劇....

    ReplyDelete
  7. 呢排o係 MSN 真係要小心啊, 近來好來人 send d 唔知係咪 virus 既野黎, 一日都唔知收到幾多個啊, 而且仲會以你 msn 朋友既名黎 send 比你, 有一個係 send 條 link 比你, 話你可以上呢個網度 check o下你 msn 比咩人 block 左. 各位 blog友, 都要小心小心!! ~~

    ReplyDelete
  8. ka yui3:15 PM

    都算係奇遇喔 係啊~~~在呢到推介一下先~~~ 我個個人畫展開左啦~~~~大家得閒去看看啦~~

    ReplyDelete
  9. Sui Fan4:58 PM

    oh??? 如果係tvb志雲搵你又話傘,三唔識七。 你都支持你唔采佢

    ReplyDelete
  10. Scorpio6:34 PM

    丁屎, 所以通常收link都唔會隨便開, send親俾我既通常都好少傾, 又冇中文, 我都會問左係咩黎先, 冇反應就唔開, 唔開你自己唔中毒就唔會send俾其他人~ 銳, 就係因為有太多呢d人, 搞到上次出版社搵我我開頭都唔係好信… 懶貓, 呢d野邊會係佢做丫~仲要係msn~

    ReplyDelete
  11. My Coffee Corner11:40 PM

    佢點會有你既msn架?! 小心d呀!! lei個時世, 好多人白撞ga!

    ReplyDelete
  12. Scorpio12:35 AM

    mauph, 我唸佢都係求其, 不過我個網都有show msn:p 我都冇理佢, 就算係堅我都唔敢:p

    ReplyDelete
  13. ka yui1:00 AM

    哦~~~~咁係堅~都可以去試下啊~~~搖身一變個左出書人都不錯啊~~~

    ReplyDelete
  14. 嘉露11:25 AM

    小心啲好喎...用MSN搵人...有啲兒戲呢

    ReplyDelete
  15. Josephine11:41 AM

    點會有人用MSN搵人去CASTING架?! WHY唔用EMAIL..都是小心好D呀

    ReplyDelete
  16. Scorpio12:07 PM

    銳, 出版社o個個見左喇, 係2年前既事~不過我冇寫到:p 唔知寫乜…但就羅左幾本書返黎:p mm&jj, 嘉露, 都係當笑話同大家share下~^^ 唔駛擔心~ 各位姊妹如果收倒類似既msn 醒目喇~^.<

    ReplyDelete
  17. 祖利亞1:07 PM

    小心, 他是騙人的  

    ReplyDelete
  18. Scorpio1:22 PM

    小魔女Crazy 係咪我講得唔清楚呢…^^" 我知佢係騙子…我好快推左喇~^^

    ReplyDelete
  19. SkyBlue1:38 AM

    蠍,  oh..無呀.  係咪入面句對白?   好多人話好睇.

    ReplyDelete
  20. Scorpio12:09 PM

    J's Family   好睇呀~我睇左2次, 唔可以叫對白…其實係本琴譜上最後一頁寫住既字

    ReplyDelete