ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 13, 2007

久仰大名的美都餐室


有一排好鍾意去電影中心睇戲,附近一間舊式餐室既焗排骨飯好出名,飲食男女時有介紹,星期六睇戲之前終於去左~


馳名焗排骨飯(我記錯左係焗豬扒飯):有食谷版友講過唔鍾意佢唔係原焗兜上,而係cup o係碟度上,不過對我黎講唔係重點,都係咁食~ 抱有期望咁黎試總會嚴格d。先試炒飯底,好味喎~一粒粒得黎又軟,再試排骨,都好味喎~果然名不虛傳~


再黎揀左好耐揀左個美都炒麵,脆麵底加雜錦,唔知同佢既雜錦炒麵有咩分別?餐牌上寫既價錢分別係48同3x,但埋單o個時只收3x, 好似仲平過雜錦炒麵, 但佢張單上面既菜名又冇錯喎~ 呢個我覺得都幾好味, 冇唸住係脆麵, 可能我少食炒麵:p 男友話呢味就一般, 唔會encore。


紅豆冰,紅豆冰味囉,好食呀~


12 comments:

  1. 羅領就9:58 AM

    呢一間...我成日都好想試! 但都係得個想字!  

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:04 AM

    羅領就,我都想左幾年,終於試左^^

    ReplyDelete
  3. 以前係電影中心返工,好多時都去食o架! 係好食,但又唔係好食到會成日掛住想食咁囉!

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:33 AM

    cherub, 同意~我都冇衝動再返去食, 不過值得一試~同埋4x蚊都幾抵, 最主要可能係食環境, 可惜我坐唔倒窗口位

    ReplyDelete
  5. po yan11:08 AM

    我都好耐之前去過1次,...我坐樓上窗口位..我都唔記得食過d咩,好似紅豆冰,綿滷雲吞+西多..

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:09 AM

    史力奇, o個晚都想食西柚多, 不過唔知咁夜仲有冇, 出到門口先知原來都幾出名…

    ReplyDelete
  7. KIU BEE5:59 PM

    我好鍾意食佢個炒麵架!

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:01 PM

    Kiu Bee 咁你有冇試過雜錦炒麵同美都炒麵有咩分別?

    ReplyDelete
  9. chan yi6:28 PM

    邊到理架?貴唔貴?等我試下

    ReplyDelete
  10. Scorpio6:35 PM

    yi~ o係油麻地架~ 廟街附近, 焗飯4x蚊, 炒麵3x, 紅豆冰1x

    ReplyDelete
  11. chan yi6:56 PM

    車....禁遠好少去個頭

    ReplyDelete
  12. Scorpio8:14 PM

    yi~做乜車我…

    ReplyDelete