ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, August 19, 2007

美食博覽2007

約左Amy, Tabby, Cherub(&fd)一齊去美食博覽, 幫我地影完相冇耐Cherub人多到頭痛同fd走先。(人多車多仲勁過書展…最慘係多c9…)

行緊入會場o個陣佢地話:「由蠍發起既齊齊減肥大行動已經變左齊齊增肥大行動!XDDDDD」

我地由右邊開始行, 沿途見倒好多人拎住食, 佢2個已經忍左好耐忍到黎到先買XD我呢杯係士多啤梨+水蜜桃(一律$20蚊杯, 所以唔好買d原價$15-$17架~)估唔到原來有3檔雪糕, 早知留肚試d特別d啦~不過阿波羅仲有榴槤乳酪$25, 幾得意, 不過榴槤同乳酪夾既咩?

最少有8年冇去過…只記得上次買左支生抽…所以都預左冇咩收穫, 估唔到又買左幾多野喎~(泡菜冇影)

第一樣買既係呢個芋頭酥, 成8蚊個, 居然係淋既…完全唔酥= =

臨走影返幅例景, 每次到會展都會影XD

行完之後雖然D野都幾重, 不過都去左灣仔二記~第一次去,果然係闊落好多~又入左百幾蚊貨, 黎緊又有幾個生日蛋糕要整~全日用左成500蚊!


晚餐有美味台灣腸腸~試食過幾間, 第一間黑橋牌最唔似…$10條, 3條$24, 細細條都幾貴, 肉質幾實下, 唔似台灣腸…第二檔好似$20/4條同埋$20/8條迷你腸, 試食過都幾似台灣食o個d於是買左$40未煎既做晚餐~(呢檔唔知叫咩名, 唔知香港有冇得賣呢??)臨走仲有檔叫安可既, $5/4條雞尾腸咁上下大, 有4隻款, $10包, 幾好味, 我又要左3包, 不過返去煎左一包黎食, 一比之下似返普通香腸, 最正係第二檔, 同佢買急凍都只係俾個紙袋我裝住…仲有雪梅娘買~有冇人知佢叫咩名?

返到大埔我仲特別走左去百佳買貴蒜頭(成$3.9/3個), 食台灣腸腸點可以冇生蒜頭! daddy仔仲話食台灣腸就好掛住台灣~

後記: 完全唔知仲有一層, 仲要係特別野…蝕晒=口= 見

wing7's blog


21 comments:

  1. vicki chui3:51 AM

    , 蠍 我今年都有去呀 , 需然多人但都直的去 , 因為今年有好多新產品 , 同好多得意主題布置 , 由其係出前一叮 , 好靚呀 , 得閑上來我 Blog 坐吓 , 今年我都有影相呀 . 大鼻妹 : http://hk.myblog.yahoo.com/vickichui2004/  

    ReplyDelete
  2. Cho Kwan7:39 AM

    D乳酪咁大杯ga  我係我樓下間阿波羅買細杯到死  握我既

    ReplyDelete
  3. Tabby9:41 AM

    =口=原來..仲有一層..ORZ..蝕哂XD

    ReplyDelete
  4. Cindy9:48 AM

    上年開始冇去喇... 就係因為太多人...

    ReplyDelete
  5. 王語嫣11:30 AM

    上年同d fd去,為食的我買左唔少,d fd話我真是好吃鬼 !出面有得買果d,除非底到爛,否則無胃羅禁遠 …最鍾意就是買花生糖、合桃酥 ,果度有幾間賣的好食過出面好多 … 榴槤乳酪?我係工展會食過,味道唔錯,乳酪唔會蓋過榴槤味 個芋酥,淋?!單睇個樣我都會同你一樣買個來吃,想不到… 今年我無去,看到你們食到 ,星戈你們happy羅  

    ReplyDelete
  6. chan yi12:50 PM

    你D戰利品我都好鐿意食!! 台灣腸好好食架...不過你睇落去好多油

    ReplyDelete
  7. 仲要有咁多野食添~~~唔制呀

    ReplyDelete
  8. Scorpio3:32 PM

    大鼻妹,hi~我行漏左一個館呀~>0<~ yamaha, 係?可能真係大d都唔定 Tabby, 係呀~>0<~ 靚表姨,我都成十年八年冇去喇~因為冇野買~今次買既都唔係咩特別野~係台灣腸最驚喜~真係幾似台灣食o個d,唔知平時買唔買倒呢? 茜茜,我都係當一個節目,還掂放假 ^0^ yi~台灣腸應該係最油既腸腸,冇咁油o個隻就冇咁似,佢教我烚完再煎先會脆皮~^0^有冇去台灣食過?士林有個大叔o個檔特別正架~:D~~~~~ amy, 再去~XD

    ReplyDelete
  9. chan yi8:31 PM

    運頭塘街巿裡面有間買燒賣、腸粉間都都有台灣腸買架!! 唔錯架!

    ReplyDelete
  10. Scorpio10:12 PM

    yi~o個檔我試過, 麻麻地唔係好似

    ReplyDelete
  11. ka yui12:48 AM

    齊齊增肥大行動~~~~~~~@:@~~哈

    ReplyDelete
  12. sweetcandyho1:20 AM

    我都有去,很like 那個芋頭酥,熱洪洪,又香~~正

    (有時間也可以到我的blog參觀 ~)

    ReplyDelete
  13. Scorpio2:28 AM

    青蘋果味的小儀 , 係??? 我食o個個都幾難食喎…淋架…一d都唔酥………

    ReplyDelete
  14. 紫秤4:39 AM

    我都想去呀!!!! 但係冇人陪我去呀!!!

    ReplyDelete
  15. 台灣腸係咪係《味珍香》個D買到喇﹖

    ReplyDelete
  16. Scorpio12:05 PM

    紫秤, 自己去囉~下次join埋我地~

    ReplyDelete
  17. 蠍~你蝕左啦~竟然行少左一層,我都買左好多醬~呵呵~仲即場試過個"木瓜雪芭"好正呀! P.S. 呀~我發覺參加減肥行動既版友都無咩邊個真係肥個喎。個個都係完美主意者?!

    ReplyDelete
  18. Scorpio1:23 PM

    靚表姨, 我唔知佢係咩名呀…嗚…我都好想知 rankura, 雪葩呢層我有行, 不過冇咩興趣, 好似食d冰過既生果, 聽講將一個火龍果放入冰格就會好似雪葩=0= 我不嬲都覺得係d覺得自己未夠fit又唔係肥既女仔最鍾意減肥

    ReplyDelete
  19. po yan1:27 PM

    我想食amy果杯雪糕!

    ReplyDelete
  20. Sui Fan3:38 PM

    人太多,今年書展冇去,美食展我上年去過,今年都係冇去 看你們食已經好開心la^^

    ReplyDelete
  21. Aling5:20 PM

    其實雪芭係點整既呢?

    ReplyDelete