ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 14, 2007

曾愷玹-晴依


覺得佢好靚, 有d似mandy, 但係睇左2次片尾都睇唔倒佢叫咩名…終於俾我搵倒~!

曾愷玹今年23歲,(世新大學觀光系學生)拍過不少平面、電視廣告的曾愷玹是從上百名競爭者中被周董挑選出的幸運兒。首度拍攝商業電影的她,在試鏡前完全不知道【

不能說的秘密】是周杰倫的新作,直到第三次試鏡才見到導演本尊。與周杰倫有大量對手戲的曾愷玹雖然在戲中和桂綸鎂同時愛上周董,但年紀相近的兩人戲外卻情同姐妹,除了常相約切磋荒廢多年的琴藝外,拍戲空檔還好到會作勢玩嘴對嘴親親逗工作人員開心。除了不時被桂綸鎂誇讚為「好可愛又漂亮的美眉」外,曾愷玹也深受導演周杰倫賞識,在【不能說的秘密】殺青不久後,立刻被周導引薦一同到內地拍攝休閒服飾廣告。而接下來一週,剛結束內地、香港兩地電影宣傳的周杰倫,將首度帶著曾愷玹在台密集參與娛樂新聞通告和首映活動,為這位影壇新星造勢。

她的經理人舒橋表示,雖然曾愷玹有鋼琴基礎,但想到要跟「音樂天王」周杰倫比琴技,壓力真的很大,還好周杰倫不時會變魔術、講笑話逗眾人開心,才讓她壓力減輕。

目前是model 有拍過ebay還有mia的廣告 也有在beauty雜誌上出現過

新人曾愷玹 甜美電力足

22歲的曾愷玹是在百人中被周董一眼「相中」脫穎而出,曾愷玹前年畢業於世新大學觀光系,出道以來只拍過幾支廣告,是幾乎沒有知名度的「新人」,但她外型甜美可人,已有死忠粉絲為她在奇摩網站開設家族,自己也設有部落格,網路人氣頗佳。

她以新人之姿打敗上百位女星,究竟魅力何在?是否周董「欽點」?「不能說的秘密」製片黃志明表示,周董是導演,當然經由他同意,但曾愷玹雀屏中選,是因外型、個性都很符合角色需要。


13 comments:

  1. 我睇戲個陣都覺得佢似mandy,不過睇耐o左又唔多似,感覺上mandy靚o的甜o的!

    ReplyDelete
  2. ka yui10:50 AM

    哦~~~~呢啲先係靚女嗎~~~我個fd話台灣靚女多~~~一點也說得不錯.umum

    ReplyDelete
  3. Scorpio10:59 AM

    銳, 我去到又唔覺台灣靚女多 cherub, mandy比佢又再出d典型d

    ReplyDelete
  4. po yan11:08 AM

    我都唔覺台灣多靚女喎,衣著仲有d土味!

    ReplyDelete
  5. ka yui11:34 AM

    我個fd仲同我講~~佢話佢想去台灣定居~因為有靚女~~哈哈 我同佢講~~大陸就來要打台灣啦~~你過到去咪死路一條囉~~ 但我去到都冇咩靚女~~~都係上年新年的時候去~~~不覺得有靚女 可能我啲fd玩長時間~~同佢地係自己去的~~~可能睇多啲~~~

    ReplyDelete
  6. 我覺得似 isabella 多 d 喎﹗

    ReplyDelete
  7. Scorpio2:08 PM

    銳, 又可以大家都靚女既定義唔一樣 靚表姨, 係??

    ReplyDelete
  8. 我男友話佢應該係女主角 XDDD

    ReplyDelete
  9. Scorpio4:14 PM

    meko, 我好似有o係你度睇過~XD 另外newsgroup都有人咁講, 不過我覺得佢冇女主角o個份氣質, 如果交換做, 女主角做佢既角色又唔知點咁…

    ReplyDelete
  10. My Coffee Corner8:08 AM

    係啦, 我都差d俾佢嗲暈左.

    ReplyDelete
  11. Scorpio8:15 AM

    mauph, 你都睇左喇~^0^正呀~聽緊sound track好開心~^0^

    ReplyDelete
  12. Sui Fan3:39 PM

    她真係幾靚女丫

    ReplyDelete
  13. Scorpio3:52 PM

    懶貓, 係呀係呀~你都睇左呀?^^

    ReplyDelete