ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 13, 2007

香港先生.睇得好開心


向來鍾意睇比賽,尤其是新秀同選美。早幾日先睇返港姐,愈來愈唔好睇,優勝佳麗又唔得民心…反觀香港先生穩穩陣陣大熱當選雖然冇驚喜,但大家都睇得舒服~


少年組由2號當選,本來我估6號李豪會贏,直至問答環節,2號講左一句:「婚姻係一種承諾,承諾係指以後照顧對方!」引起全場不少歡呼~^^ 我都覺得好有型,唔造作~反觀1號同6號就冇咩驚喜。1號第一個講比較蝕底冇時間唸,好似考會考咁騰騰雞雞,6號得個樣…唱歌都OK,不過冇咩特殊技能…講既野同前面2個冇咩分別。加上2號笑容親切孩子氣,同佢外型高大健碩好大對比,另一驚喜。


盛年組方面,袁偉豪一直係大熱,不過單俊偉外型都唔錯,但個樣就愈睇愈怪…唔可以仔細睇…估唔到既係11號o係必殺技環節咁有驚喜,表演情節舞蹈一鳴驚人!才華洋溢~~談吐大方,眼神有自信,成為袁的一大威脅!最終成為盛年組冠軍~


今年新增復活戰,袁偉豪勝出。之前佢都只係比11號差3票,今次復活甚至打敗2位分組冠軍成為香港先生。大熱當選,又有少少失而復得既安排,都算係咁,睇得幾開心~^^

期間訪問袁彌明,果然口不擇言…話6號勝出必殺技一環有d跌眼鏡,直指佢冇實力,呢個環指唔應該靚仔就贏。雖然我都同意其他幾位少年組表演連環空翻、大小提琴、breakdance都比佢齋唱有難度,不過佢咁講唔係幾得體…

我由好眼訓睇到依家好精神XD

唔錯唔錯~難怪其他blog友都話帶俾佢歡樂既2個鐘XD

第一屆,當時支持Rocky, 好唔鍾意高, 留意唔倒黃長興!! 後來見佢拍劇先發覺勁靚仔點解當時留意唔倒!! 依家睇返當時d相(下面呢張)就知點解喇XD


2006年…揀唔落手…冠軍好過高均賢, 不過又冇佢阿哥咁好~


27 comments:

  1. 我對選美真係麻麻

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:26 PM

    amy, 我87年就開始睇, 新秀就唔記得幾時開始, 不過差唔多年年追^0^

    ReplyDelete
  3. 新秀我又反而有追喎

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:51 PM

    AMY, 當年全球華人新秀大賽已經留意倒祝釩剛, 幾年後出碟勁正~估唔到最後會加入183club... = =

    ReplyDelete
  5. stephanie11:54 PM

    你有好多資料

    ReplyDelete
  6. HUNTER12:15 AM

    令人開心的香港先生. http://hk.myblog.yahoo.com/egg2526/

    ReplyDelete
  7. HUNTER12:17 AM

    黄長發真是好靚仔.

    ReplyDelete
  8. Cho Kwan1:38 AM

    睇到我勁係度笑...我同我既同學都一致覺得佢地好似..好聽d講''舞男'' 哈哈 唔好聽既就係一種動物既名啦

    ReplyDelete
  9. Scorpio9:26 AM

    chizuru , 我鍾意黃長興多d

    ReplyDelete
  10. ka yui10:55 AM

    um~~~~.....男仔睇男仔~~~冇咩興趣.

    ReplyDelete
  11. Scorpio11:01 AM

    銳, 笑一餐都好XD 或者睇下人地身型幾FIT激勵下

    ReplyDelete
  12. po yan11:11 AM

    呢幾年,港姐/港男,完全冇睇過!

    ReplyDelete
  13. 第一屆我都係鍾意 rocky 多 d... muscle... 第二屆真係好唔掂... 冇眼睇....... 今屆本來都冇打算睇,咁o岩係屋企就睇埋,睇落又幾好睇﹗ 不過唔係咁鍾意個復活戰... 好似早有安排咁.... 11號估佢唔到內在咁吸引~~ 2號 muscle 好鬼鍾意~~ 原來又係 california d 同事﹗再加個句:「婚姻係一種承諾,承諾係指以後照顧對方!」真係好殺~~ 女仕們冧曬... 平時雜誌寫袁彌明點講野衰都我唔信,點知真係咁... 話曬都選過港姐,又讀過下書,講野都咁唔大方呀...

    ReplyDelete
  14. ka yui11:36 AM

    nono~~~ 不要肌肉男,不要肌肉男. 我只是想要健康就ok了. 老左佢地就知~~~~

    ReplyDelete
  15. Scorpio11:37 AM

    銳, 下…肌肉係應該要有個喎, 不過太大隻就唔好睇, 要配合返身高, 均勻就ok, 但一定唔可以冇線條

    ReplyDelete
  16. Scorpio11:37 AM

    靚表姨, 冇錯!! 11號我賽前完全唔睇好, 外表完全唔掂…腰又太幼…不過佢跳舞同講野都好OK 復活戰直頭係內定feel, 不過冇所謂啦~佢都係大熱, 賽果都好合理

    ReplyDelete
  17. ka yui11:39 AM

    表e 仲意肌肉男喔~~呵呵呵

    ReplyDelete
  18. ka yui11:40 AM

    我有線條啊~~~就係一座山咁囉~~~haha

    ReplyDelete
  19. Scorpio11:48 AM

    銳, 其實我覺得10號單俊偉呢種ok架, 7號都嫌太粗壯

    ReplyDelete
  20. 我覺得 10號單俊偉上身再操大隻 d 會重好睇﹗ 2號腰可以減多少少重好﹗ martin: yes~ yes~~ 我從來唔否認~~~

    ReplyDelete
  21. Scorpio12:02 PM

    靚表姨, 我都留意倒2號條腰都幾粗, 不過應該係肌肉黎

    ReplyDelete
  22. Sui Fan3:04 PM

    港姐? 好細個就有看,我第一個有印象的好像是謝寧, 當年班港姐帶著一把日本傘子轉轉下咁就轉個樣出來。我指住個最靚的問媽媽,E個叫咩名? 媽媽話:謝寧。 新秀我一向都有看,不過有時未必去左街MISS左,細個好鐘意跟住D一起唱的。 港男? M...興趣不大...等佢選左出來拍劇先看LA,個節目太騎尼了!

    ReplyDelete
  23. Scorpio4:18 PM

    懶貓, 今年都唔算太騎哩~係泳裝環節件衫唔知點咁…= = 我第一屆有留意既港姐係87年, 楊寶玲、李美鳳同林泳嫻~最鍾意林, 當時係o係深圳西麗湖睇架~細個成日去小梅沙西麗湖香蜜湖呢d 至於新秀, 由英皇接手之後就冇睇lu

    ReplyDelete
  24. chan yi11:38 PM

    6號靚仔....HaaaHaa

    ReplyDelete
  25. Scorpio11:46 PM

    yi~哈哈, 佢就好似英皇d新人咁囉

    ReplyDelete
  26. stweetcat11:20 AM

    我睇到係咁笑, 唔單只d男人好笑, 連d女人都好好笑!  如果香港小姐都咁好笑就好lor!

    ReplyDelete
  27. Scorpio11:46 AM

    stweetcat, d女人去到呢d場合真係好似癲左咁XD大解放XDDDD

    ReplyDelete