ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, August 23, 2007

伴手禮~果醬墨西哥包(老麵)


今朝一早起身搓麵糰整左幾個包包俾K聚既blog友~好地地整動物迷你包咪好囉, 又走去睇食譜學人整果醬墨西哥包…又懶得o即(好似好少漿, o即又好有難度咁…)又唔記得篤少少凹位裝果醬搞到走晒位= =搞咩………

最後揀左幾個靚仔少少既送俾人~呢d係剩返落黎樣衰衰既…

睇見本食譜好上色, 我又唔上喇…不過出面d墨西哥皮又好似都係唔多上色喎…

出爐冇耐就入袋…搞到好多水氣…

唉…下次都係唔好搞咁多新意思…整返d熟手野好d= ="


19 comments:

  1. blingbling1:56 AM

    都幾好食呀 唔算樣衰衰呀 哎呀 唔好要求太高喇

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:03 AM

    bling…真係有d眼冤…仲有5個o係度…不過我一餐可以食3個XD

    ReplyDelete
  3. 唔制呀,我冇得食包包

    ReplyDelete
  4. ka yui10:09 AM

    唔係喔~~~我返到公司食~~都好好味啊~~~不會太硬~~不會太軟~~仲有果醬~~不錯的了.

    ReplyDelete
  5. 蠍, 我都要食 hehe

    ReplyDelete
  6. po yan11:06 AM

    我冇口福....

    ReplyDelete
  7. ka yui11:26 AM

    史力奇~~~你整個啲曲奇~~都好好食啊~~~我食過我啊媽個啲~~~真係同你果啲冇得輝.

    ReplyDelete
  8. 雅媛12:05 PM

    你呢排真係忙呢

    ReplyDelete
  9. Scorpio3:42 PM

    amy, 史力奇, 夜晚人太多喇~唔夠分~:p 多謝銳 sweet irene, 下次丫~9月出唔出黎?^^ suki, 係…我個假期過得好充實XD 只有星期二全O係冇出過街~

    ReplyDelete
  10. siukei5:52 PM

    好味~~~

    ReplyDelete
  11. Scorpio6:24 PM

    甜睡寶寶, 係咪架… 大小姐, 識左好耐架喇?咁你應該好熟悉佢為人~我以為係BLOG友添:P

    ReplyDelete
  12. 雅媛11:36 AM

    其實我地識左半年搓.佢d嘢我仲未咁清楚

    ReplyDelete
  13. 難唔難整呀?我之前都整過一次,不過失敗咗

    ReplyDelete
  14. yvonne yycake1:16 PM

    點解上次無伴手禮架....

    ReplyDelete
  15. Scorpio6:27 PM

    suki, 有心就可以俾d時間慢慢了解^^ Hallelujah @YY Cake 上次整左蛋糕嘛:p +2簡單就是快樂 , 你指個包定d墨西哥皮?

    ReplyDelete
  16. My Coffee Corner6:32 PM

    想問左好耐, 乜野叫 "伴手禮"lei??

    ReplyDelete
  17. Scorpio6:34 PM

    mauph, 即係手信~見面禮之類

    ReplyDelete
  18. Sui Fan4:06 PM

    好味好味         估唔到自家製作都咁好食

    ReplyDelete
  19. Scorpio4:21 PM

    懶貓, 係咪架…下次整個好D過你^^"

    ReplyDelete