ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, August 19, 2007

Amaroni's Little Italy


第二次去, 今次都係同返同一班同事去~不過今次印象好好多

餐包係脆脆薄餅(有D似薄D脆D既梳打餅), 同focaccia, 點黑醋+橄欖油。(好味過今晚個pizza…)

上次只係記得凱撒沙律同提拉米蘇, 今次嗌返上次都冇嗌既rosemary 烤雞(同事話冇上次咁入味, 但我上次覺得不外如是, 今次又覺得唔錯), 意粉(今次冇加大XD), 芝士焗薯片(同上次一樣都只係食左一啖, 今次仲一patpat睇唔倒一片片, 不過我又覺得今次好食d喎, 可能佢太似薯茸, 始終都係唔太o岩我口味)PIZZA轉左辣肉腸菠蘿(好鹹…), 沙律轉左意大利沙律(今次呢個靚仔好多~有巴馬火腿同黑欖好o岩我~), 上次唔似意大利飯既意大利飯今次轉左做肉醬千層麵, 好濃茄膏味酸酸地(一般啦), 最好味依然係TIRAMISU :P。

今次冇上次咁飽, 不過都好夠。$112@, 同上次一樣8位

差d唔記得左…臨尾收碟時把刀high倒我件衫…就咁o係件白衫上面畫左少少肉醬汁…><

Amaroni's Little Italy


4 comments:

  1. Cindy9:50 AM

    初初開o既時候去過幾次,不過呢幾年聽聞麻麻地好食...

    ReplyDelete
  2. chan yi12:51 PM

    氣氛好好!!

    ReplyDelete
  3. Scorpio3:45 PM

    靚表姨, 2次都係近來去, 我都覺得一般 yi~ 環境係我俾得最好分既一項

    ReplyDelete
  4. Sui Fan3:28 PM

    好似好浪漫喎,咁有情調的餐廳,以為你同lover一起去tim

    ReplyDelete