ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 21, 2007

820八月之星blog聚


(睇返張相我真係黑左好多, 難怪kinki一黎就話我做乜黑左咁多…但佢講既居然係「d頭髮…」XD尋日都有人話我黑左好多)

今晚舉行左第一次生日之星blog聚~八月之星有:4號既

Hallelujah @YY Cake、9號既甜睡寶寶
、22號既Cherub 同23號既kinki 

其實好多都係623都會海逸見過面既blog友仔~Hallelujah @YY Cake嘉露物語甜睡寶寶 就係第一次見~當中甜睡寶寶 、丁屎Cherub 唔計見面應該係識得最耐, 當時我呢度仲係一個減肥blogXD 大家都係減肥戰友XD 嘉露物語就係經yanyan  blog識既~最初亦係減肥之友~大家都食西柚餐~XD 但後來都變成美食blog~:p Hallelujah @YY Cake應該係識左最短日子, 其實佢係餅友~點知黎到大家都係減肥友~多數都唔整餅…又冇小朋友…好失望…>< YYCAKE同嘉露淨係識我一個…悶親你地唔好意思呀>< 尤其係嘉露呀…你第一次出blog聚就咁悶…會唔會嚇怕左以後唔出呢>0< 真係好唔好意思>

又講下第一次見o個d~XD 一樣咁癲喪XDDDD尤其是茵可煮(原來報名既係yan1984@@), 同阿YING(Cherub)2個成晚O係度喪笑XDDDDDD 講D野真係好抵死XDDDD你同Amy D對話笑死左我同kinkiXDDDDDDD丁屎yamaha條裙好短A.A 我以為我已經短架啦XDDDD 小巫見大巫XD

不過俾人發現左我食唔停XDDDDDD係呀我一向都好擦得架XDDDDDDDDD

多謝

茜茜 的伴手禮~松露朱古力~^^


落到樓下又影大合照XD 好多人幫住XDDD佢地仲講晒普通話扮自由行XD

本來想講下大家既減肥成績~讚下大成功既幾位~不過都係留返星期三o個篇先~~^0^

美食見

青葉日本料理@旺角

其實其他blog友換返有mask既相


29 comments:

  1. Cho Kwan9:50 AM

    耶...我發覺我塊面真係好肥

    ReplyDelete
  2. yvonne yycake11:32 AM

    真係好開心呀!! 希望日後多d見面. 你可否send返呢两張大合照比我呀!!!

    ReplyDelete
  3. cherub & 丁屎 好 sexy 喎~~ yamaha 好似日本妹﹗包包面先 cute 嘛﹗

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:57 AM

    yamaha, 比例既野冇得好講XD amy都想唔好瘦晒o係塊面XDDDDDDD YYCAKE唔好意思呀~我本來都加左MASK~, 不過見其他BLOG友都冇加~我幫你換返張丫^^" 靚表姨, 丁屎條裙仲SEXY呀~A.A

    ReplyDelete
  5. chan yi12:03 PM

    你地本來係唔係唔識嫁??

    ReplyDelete
  6. 柏琪12:10 PM

    我羨慕呀~可惜我出席唔到。 不過我昨日係disneyland都玩得好開心呀~

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:16 PM

    YYCAKE你黎唔黎930北上尋寶團呀~^0^ 柏琪~最緊要開心~^^補返句生日快樂先~^0^ 下次一齊黎丫~

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:21 PM

    yi~係呀~我地都係o係呢度(YBlog)識架~

    ReplyDelete
  9. 癲喪 <=============== -_-"

    ReplyDelete
  10. 我入面有著條褲仔打低架

    ReplyDelete
  11. Scorpio1:34 PM

    yan1984, 讚美黎架XD 丁屎, 一樣咁誘人A.AXDDDD

    ReplyDelete
  12. Sui Fan2:10 PM

    哇,咁令女,好采我無參加,否則大家會指住張相,e位係auntie?

    ReplyDelete
  13. Scorpio2:13 PM

    懶貓, 唔係呱XD 你同我差唔多大咋喎XDDDD

    ReplyDelete
  14. Cindy2:41 PM

    有冇影到丁屎全身o既相呀﹖﹗我又要睇﹗

    ReplyDelete
  15. Scorpio2:56 PM

    靚表姨, 哎呀冇呀~你叫佢下次著俾你睇XD

    ReplyDelete
  16. 柏琪8:49 PM

    蠍: 多謝你之前邀請我參加930北上尋寶團呀~不過我對於北上興趣麻麻地,但9月呀~9月之星BLOG聚我有興趣呀~

    ReplyDelete
  17. Scorpio8:55 PM

    柏琪, 咁你有冇咩好提議? 日子同活動

    ReplyDelete
  18. Scorpio9:31 PM

    甜睡寶寶, 你有冇MSN?

    ReplyDelete
  19. wa~ 個個都可令女呀~~~~

    ReplyDelete
  20. Scorpio10:20 AM

    kocy~今晚有齊齊減肥大行動blog聚呀有冇興趣呀?

    ReplyDelete
  21. yvonne yycake10:46 AM

    其實我都唔係好介意個樣出來架, 不過有D唔係好習慣姐.... 不過而家重奇異呀!!得我一個有個面具, 不過你唔使理我架....就咁啦!!都幾好呀!!

    ReplyDelete
  22. Scorpio11:18 AM

    yycake, 我開頭就係覺得得你一個好似有d怪XD 因為其他BLOG友都有出過鏡所以冇mask :p 下次再出返啦XDDDDD

    ReplyDelete
  23. 王語嫣2:14 PM

    其實不是叫松露朱古力== http://yimmansai.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=736806

    ReplyDelete
  24. 今晚唔好啦.. 著得好肉酸返工...

    ReplyDelete
  25. Scorpio10:44 PM

    茜茜, chocolate truffles 唔係松露朱古力??

    ReplyDelete
  26. 嘉露12:01 PM

    無問題架...我個人係比較慢熱嘅...你個cake好有heart 呀...

    ReplyDelete
  27. Scorpio6:42 PM

    嘉露, 下次餅聚應該會好D架喇~^^" 係呢你係咪平日晚方便D?

    ReplyDelete
  28. 嘉露11:24 AM

    係呀...我一至五晚都應該O.K.架...

    ReplyDelete
  29. Scorpio11:34 AM

    嘉露, 你想9月定十月?

    ReplyDelete