ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 13, 2007

圓悅@深圳

行左2個書城之後, 搭地鐵去到老街站, 行左大約半個鐘黎到稻香集團旗下既圓悅食中菜。

前菜:本來係馬蹄,想換拍青瓜點知冇,要左我近來愛上既合桃,成碟俾我清晒~^0^

最早黎到既係同事極力推介既燒鴨仔($38隻), 好細隻, 比春雞還細。幾好味, 皮脆香口。份量之細實在係一個人可以KO~

菠蘿咕嚕肉:同事話「好味!咕嚕肉有咕嚕肉味!」==”不過佢又講得冇錯喎XD冇咩特別OK咁啦
不過食左幾件菠蘿都食唔出係新鮮定罐頭貨。

脆皮炸牛腩:幾得意~咖哩汁好辣~不過辣利唔辣喉,好似食緊咖哩牛腩

乾扁四季豆:我同個同事一見倒佢唸倒既都係「真係好乾喎~」原來係唔辣既,冇特別感想。

意大利芝士餅($8):呢個真係差D,我同一位同事都食唔出芝士味,另一位話食倒,好似牛油咁,「o個d係咪cream黎架…= =」底層海綿蛋糕冇酒味, 中層有~不過冇芝士味真係完全唔掂…

同事話: 你整o個d好食d

我都覺得係…芝士蛋糕點可以冇芝士味架…我知提拉米蘇既芝士係冇咁芝士, 不過都起碼要食倒丫…

total$221, 但好奇怪, 佢張單寫$211, 佢話茶芥冇打落去= =咁都得既咩…? 不過服務好唔錯, 係有少少煩係咁問你要唔要燒鵝…

本來想嗌叉燒餐包居然冇…好失望/3\

整體黎講小菜唔錯, 不過真係唔應該o係呢d地方食芝士餅…= =


15 comments:

  1. ka yui12:00 PM

    嘩~~~你咁食法~~~仲使減肥~~~你几時先開始啊

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:02 PM

    銳, 唔知XD 唔好問我~ 我唸呢個假期都唔駛減~晚晚飯局XDDDD 我會突然開始, 或者一日食得多第二日食返少D, 今朝食返穀物奶

    ReplyDelete
  3. ka yui12:09 PM

    咁都得~~~@"@~~~你唔係話你8月再開始的嗎~~~ haha

    ReplyDelete
  4. 銳, 佢係再開始食咁解呀

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:30 PM

    AMY, 唔係喎~我7月開始左架喇XD 銳, 依家8月都未完~XD 我唔迫得架~~愈迫愈食

    ReplyDelete
  6. 你開始又停下喎,唔算唔算

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:39 PM

    AMY, 好似開始左一日?XD 今個星期進展如何? 我都要做返D運動先得

    ReplyDelete
  8. 唔好提進展喇,我星期日磅只係輕左0.2磅,開始停喇

    ReplyDelete
  9. Scorpio2:11 PM

    AMY,我都見, 不過都要一直下降丫

    ReplyDelete
  10. 睇黎係平台期既開始,我最怕又開始唔想減,次次一去到呢個時候就冇心情去減落去

    ReplyDelete
  11. Scorpio2:29 PM

    AMY, 我未到已經唔想減:P其實唔係唔想減, 係想食XD

    ReplyDelete
  12. ka yui3:13 PM

    哦~~~AMY :原來蠍係8月開食番野~~~HAHA

    ReplyDelete
  13. ka yui3:16 PM

    AMY 唔係經常做運動嗎~~~應該會減到的~~加油吧~~~ 我仲有好多磅要減啊~~~180相信係我的極限 如果可以去到175就好啦~~~我未去過呢個位置的~~~到時唔知會唔會飛超呢.

    ReplyDelete
  14. Sui Fan2:51 PM

    如果去玩都忍口唔食,好慘的 唔係勁食咪得LAW^.^

    ReplyDelete
  15. Scorpio4:13 PM

    懶貓, 勁食都冇所謂啦~我成日都話, 一係唔去, 去得就唔好就住就住呢樣o個樣唔痛快

    ReplyDelete