ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 21, 2007

青葉日本料理@旺角


話說之前訂位o個位姐姐仔好好人, 今日有個哥仔firm返我時間人數時就冇咁好聲氣喇~鬼食泥咁, 可能之前打過一次收唔倒又好多電話打, 唔係話態度唔好, 不過唔叫好囉

之前個女仔話7點前有一個上到去都有9折, 今日搭11倒上去, 真正上到去既時候就冇睇真, 等左一陣就羅位, 俾埋蛋糕佢就入去, 點知佢計我地8個7:04, 3個7:3x, 即係冇折, 不過原來呢度冇加一, 都好~即係其實同折左差唔多~:p $138一位

菜單如上,按圖放大。

講返d野食~最好味係吉列生蠔、燒牛肉(原來係日式汁煮牛利?)都好味~清湯野菜鍋既粟米都唔錯,好似平時d煲湯粟米~好甜~^.^串燒都好味~三文魚、甘蝦、鱆紅刺身幾好~壽司麻麻…又細又唔係咁靚咁, 唔知邊個嗌左咁多…仲有半盆冇影…其實我地又點止食咁少野XD 成班蝗蟲咁, YYCAKE都話唔慣食日本野食得咁急XD 佢上得太快~ 冇位擺XDDD

kinki話呢度既蜆好味, 不過今晚冇…臨尾掛住食蛋糕, 埋單同影相, 結果都係唔記得食和風八爪魚丸…唔係睇返d相都唔記得左佢XD我仲以為係燒墨魚丸@@

其實睇返D菜單都幾多野食, 我地樣樣畫20, 30XDDDDDDD因為佢一份真係得好少, 炒椰菜2份都係得4-5片倒… 唔知一人份既炒蛋同烏冬有幾多呢?


27 comments:

  1. 雅媛9:55 AM

    呢度啲嘢其實都ok既.我食過一次

    ReplyDelete
  2. siukei10:36 AM

    和風八爪魚丸我有食呀,一般般咋,唔駛可惜~~

    ReplyDelete
  3. siukei10:37 AM

    最好味係吉列生蠔、燒牛肉,我都覺得係, 壽司麻麻,但影相都幾令~~

    ReplyDelete
  4. 果然係《齊齊 增肥 大行動》

    ReplyDelete
  5. po yan11:40 AM

    我都去過呢間,成日都好多人

    ReplyDelete
  6. ka yui11:45 AM

    表e~~你啲反應都好大下喔~~~haha~~ 嘩~~啲食物好吸引下~~~又到食飯的時候~~~好肚餓啊 啊~~~見過各位美女了~~~明天到我出場了XDXD

    ReplyDelete
  7. martin: 因為見到大家咁樣,好影響我o既心理質數﹗

    ReplyDelete
  8. chan yi12:01 PM

    好多野食牙!!

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:07 PM

    suki, ok la, 久唔久食一次 甜睡寶寶, 咁就好喇~XD係呀影相好壯觀XDDDDDkinki都話佢d熟食好食d 靚表姨~yeah~增完先出黎睇成績~幾堅XDDD yi~可以一試~

    ReplyDelete
  10. Cho Kwan12:18 PM

    而家睇黎我都要加入呢個 ''齊齊減肥大行動''啦!!聽日我可能會肥左架..哈哈 今日我諗我都係一日食到黑...又失控lu~~~

    ReplyDelete
  11. Scorpio12:19 PM

    史力奇, 所以要BOOK位~只留5分鐘 銳XDDDDD見倒咁多美女, 係咪好心急想快D到聽日呢XDDDDDDDDD 靚表姨, 係咪好想加入我地既大行動呢XDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  12. Scorpio12:22 PM

    yamaha, 你咁唔得架…唔可以一世靠人陪住先控制倒…坐低落黎靜靜唸清楚自己想要d乜野!做你認為做左唔會後悔既野!知道嘛!!

    ReplyDelete
  13. ka yui12:32 PM

    haha~~~表e~~~想減肥多過增肥喔~~~表e唔知會唔會把持得住呢. 蠍~~~係囉~~~今晚都唔知睡唔睡到囉~~~心急啊~~~心煩啊~~~又失眠~~~haha

    ReplyDelete
  14. Scorpio12:36 PM

    銳, XDDDDDDDDDD訓得唔好會肥架XD

    ReplyDelete
  15. ka yui12:46 PM

    訓得唔好會肥的嗎~~~~咁我要早啲訓先得啦~~~~ 我是好孩子~~~早睡早起身體好~~~不過呢几日都可能要煲剧~~~HEHE

    ReplyDelete
  16. Scorpio1:10 PM

    銳, 會水腫~我都想煲劇~上次O係深圳買O個D都未有時間睇, 今日想O係屋企hea住睇劇, 但又想做運動、睇牙同出去二記入貨…

    ReplyDelete
  17. 各位, 明天再見

    ReplyDelete
  18. Scorpio1:34 PM

    丁屎~YEAH~\^0^/

    ReplyDelete
  19. Cindy2:39 PM

    我宜家為左 9月深圳之旅儲定 quota 呀嘛﹗你地唔好咁魔鬼啦﹗

    ReplyDelete
  20. ka yui2:43 PM

    表E~~~仲有成個月喔~~咁快~~~~ 唔好KEEP 住啦~~~做住魔鬼先啦~~~HAHA 不過我今晚如果唔閃電的話~~都會去游水. 二記係唔係姐係裕記~~~~??????

    ReplyDelete
  21. Scorpio2:52 PM

    靚表姨 , 唔駛儲咁耐呀XDDDDDD 銳, 唔係XDDD二記=二德惠~係賣烘焙用品的

    ReplyDelete
  22. Cindy3:12 PM

    家下118係重大關口...  都唔知可唔可以破到... 比d時間我啦﹗ ps: 唔好再誘惑我....

    ReplyDelete
  23. ka yui3:44 PM

    haha~~表e~~~你看來把持唔到喔~~~haha 哦~~~原來是買烘野的店舖~~~我仲以為係裕記 

    ReplyDelete
  24. Cindy4:30 PM

    martin: 擒晚食左個比較低卡o既甜品 - 楊枝金露

    ReplyDelete
  25. Scorpio5:03 PM

    靚表姨, 我都想試下整~之前班同事叫我整, 到佢地離晒職都未整= = 好似好多野要買好麻煩:P

    ReplyDelete
  26. yvonne yycake10:44 AM

    你D相幾靚喎!! 我個D好暗呀!!

    ReplyDelete
  27. Scorpio11:17 AM

    yycake, 我開左閃嘛~不過要離遠少少影就唔會太爆^^

    ReplyDelete