ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, August 15, 2007

ok

唔知點解…唔係咁鍾意見倒"ok"(唔係便利店)

感覺好冷漠…有d敷衍…

如果係"ok~"咁會好d, 佻皮d

"ok!"既話好似有少少嫌煩, 又可能係肯定冇問題(睇前文後理啦)

"ok......"即係點…?

".........."又係好似好唔耐煩咁…

盡可能記得既話我會改為"知道", "收倒", 冇問題~" 感覺好似積極好多~^0^

 


12 comments:

  1. My Coffee Corner8:07 AM

    haha...但係"ok啦"係我既口頭禪bor!

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:16 AM

    mauph, 我發覺mecca都好鍾意話"ok~" XD 其實我所指既係msn/sms時打ok, 又睇唔倒你咩語氣, 望落有咁既感覺囉

    ReplyDelete
  3. Cho Kwan10:21 AM

    haha..我通常都會打''okok''架....感覺似咩呢??

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:25 AM

    yamaha, 感覺似"得喇得喇" 如果係"okok........" 就係"得喇得喇.........(唔好煩)"XD

    ReplyDelete
  5. 阿懶2:39 PM

    嘻.... 我只係答 " 哦...." ok好小用到呢...

    ReplyDelete
  6. Scorpio3:23 PM

    阿懶, 哦… 感覺都係差唔多…^^"

    ReplyDelete
  7. 我又唔係成日講ok,如果唔想答我會話"哦"! 死啦,昨天係" 820八月之星飯聚confirm時間  "覆o左"ok",係咪因為咁令蠍諗多o左!

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:48 PM

    cherub, 冇XDDDD唔駛擔心XDDDD

    ReplyDelete
  9. chan yi6:58 PM

    有時去個到丁飯食...HaHa

    ReplyDelete
  10. Scorpio8:17 PM

    yi~ 一.一

    ReplyDelete
  11. 我都唔鍾意... 尤其是"okok", "ok啦..."同埋"ok lor" 都係敷衍了事0既感覺... 所以當我唔想理人個陣都係咁... =PP

    ReplyDelete
  12. Scorpio9:03 PM

    KOCY, 如果係對咪D野既評價用"OK LA"都OK既, 不過其實即係無寧2可

    ReplyDelete