ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 13, 2007

奇遇

話說尋日有人add我msn, 第一句就問我知唔知佢係邊個…咁…我當然唔知啦XD

佢話尋日唸住整雞翼上網睇食譜, 見倒D相超級熟口面, 睇睇下先知原來係我XDDD

 

佢係住我隔離既女仔^^ 原來不經不覺已經黎左3年~平時撞倒會打個招呼, 但係連對方姓咩都唔知…^^"

佢又鍾意整野食, o岩o岩買左焗爐~^^

如果可以一齊整野食, 或者分享製成品都幾開心^^

佢應該係一個幾樂天既少女^~^

舊年去台灣旅行都係麻煩佢地幫我地餵肥豬咋:p

依家要執返好個門口同勤d帶肥豬去街免得失禮人喇^^"


4 comments:

  1. Sui Fan2:55 PM

     遠親不如近鄰,不過都市人越來越少同左鄰右里混熟LA  

    ReplyDelete
  2. 真係好奇喎... 算唔算緣份呢....?  XD

    ReplyDelete
  3. Scorpio4:15 PM

    懶貓, 我唸度都叫好d, 放狗都會傾2句, 高樓大廈o個d仲大隔膜 meko, 都係架~感覺好得意^^

    ReplyDelete
  4. chan yi11:39 PM

    禁得意-}}

    ReplyDelete