ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, August 30, 2007

蝦子柚皮+蝦子椰菜


登登登鄧~~!

尋日食柚剩左個柚皮唔好side~ 佢仲同我切好星形XD(惠康買, 不過一個柚得半塊皮…)

上網搵食譜, 尋晚就開始浸, 換左幾次水, 今日放學已經冇苦味, 咁就煮得喇~

倒水之後飛水至軟, 預備汁料(1湯匙蠔油+半茶匙老抽+1茶匙生抽+1茶匙糖+半茶匙鹽+1茶匙麻油+1.5湯匙水)。

開工~

1匙油爆香蝦子(我買呢隻已經白鑊炒香左可以即用)不過我一爆就痴住晒…= = , 快手加雞湯250ml, 加上述汁料調味, (食譜話加d瑤柱可增加鮮味, 我咁o岩滾湯浸左3粒就落少少啦~)跟住再放埋飛左水既柚皮落去煮淋, 入味後可起鑊, 最後加1.5茶匙生粉開水埋芡, 淋上柚皮面即成。

食評:柚皮切落唔夠軟,食落又ok,不過太鹹,但個汁係ok喎,冇柚皮咁鹹。


爆香蒜頭3小粒,盛起,下椰菜,加少許水大火炒熟,蒜頭回鑊,加糖鹽少許調味,澆上少許麻油即可上碟。試味唔係好夠鹹,於是試下o係面灑上蝦子。

原來蝦子係唔鹹既…

小貼士:第一次買蝦子,$25一小袋,不過查實又唔算少,都好襟食,今次2個餸落左2-3茶匙,都只係用左少部份,姐姐仲好好人好好傾~^^ 教我放冰箱襟擺d~^0^~


8 comments:

  1. Vanilla5:47 AM

    柚皮我都幾喜歡食0架~~

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:41 AM

    cathy, 有冇整過? 睇落好似好勁咁所以試下:p

    ReplyDelete
  3. 我好鍾意食蝦子柚皮! 自己發柚皮, 勁勁勁勁勁

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:17 PM

    natalie, 其實我食過一次咋, 都唔知正唔正宗, 睇過幾個譜又唔同, 都唔知應該係咩味

    ReplyDelete
  5. 柚皮我前幾個月跟公司去食飯都係第一次食咋, 開頭仲以為會好難食, 食落先知同我想像中唔同!

    ReplyDelete
  6. 嘉露4:52 PM

    嘩, 柚皮都識整...勁呢

    ReplyDelete
  7. po yan4:55 PM

    我都食過一次,...唔知點解總覺得仲有陣味!. ..但其他人又話唔覺,仲話幾好味!

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:35 PM

    嘉露, 係哩~~我就係覺得聽落好似好勁XD 都唔知正宗應該係咩味… 史力奇, 係咪你本身唔鍾意食柚皮?

    ReplyDelete