ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 13, 2007

工聯報名.再闖書城

今年第三次北上, 每次同老豆食完飯就去行書城, 今次連踩2場, 不過都係之前o個2個, 始終冇去返最有歷史o個個。幾年前去過一次, 唔知依家變成點? 就o係萬象城隔離, 不過同事話唔好行, 所以都係去返購書中心。

本來一早去報工聯, 9:30接受報名, 唸住9點倒去排隊, 遲左少少9:25倒先去到, 張籌居然去到100號!(係正正100號咁鬼靚…= =) 叫我10:45再返黎…=口= 我仲約左同事10點北上…結果即刻打俾佢地話我要11點倒先得…嗚…都唔知返唔返屋企好, 行返去再行返黎就一個鐘…Amy仲話o岩晒當做運動=0= 玩咩…成身汗>< 好在有同事落黎陪我食早餐~食完都差唔多可以返去~大約10點幾11點先到我~不過咁晏都報倒已經極之開心~^0^amy同佢d fd都報倒~好~開~心~ 唔知charmaine報唔報倒呢~>0<

結果11點3至出發, 去到大約12點幾, 首站去左少年宮先, 呢個我新年o個時去過, 同事未黎過所以黎下, 不過同事話呢度細同埋分類唔清析, 我今次先知原來有2層, 2次都冇落下面賣電腦同兒童書藉o個層。o係呢度買左成十本食譜~~~收穫豐富, 不過佢地好快行晒~我都冇睇cd琴譜(第一次就買好多琴譜, 不過只係彈過一次…)

3點幾轉戰科學館站, 行左一圈o個度個新商場, 冇咩睇, 不過上左樓上

Shakey's Pizza食野~o係購書中心買左2隻減肥DVD、2套劇、1套戲同一本湯種麵包食譜~(睇黎我都要買溫度計)


《人間四月天》係因為劉若英而想睇, 原來仲有周迅、伊能靜同黃磊, 即買! 最驚喜係居然俾我發現左《夢裡花落知多少》原來出左碟!! 24集劇集, 雖然D人一個都唔識XD 不過我因為呢本書鍾意睇郭敬明(依家睇緊佢既《悲傷逆流成河》), 見倒碟點可以唔買! ^0^(希望好睇啦~~)

離開既時候已經8點~搭地鐵去老街站再行左大約半個鐘, 去

圓悅食飯, 到十點幾返香港~

好鍾意返深圳, 每次都好有旅行feel~\^0^/好似去左台灣咁XD

今日好開心~報倒麵包班又去左旅行~哇卡卡卡~仲買倒夢裡花落知多少~^0^V

返到黎香港已經11點幾~足足去左12個鐘!@0@


7 comments:

  1. Angel1:55 PM

    好多收獲喎﹗上次去唔係好多西點的書。

    ReplyDelete
  2. Scorpio2:34 PM

    angel, 你去邊個書城? 我今次去都唔係好多蛋糕書, 係左下角o個本難得大陸食譜d蛋糕幾靚, 入面其實唔係好多教你點整, 係相多~參考下人地點設計都好~^^ 大陸d西餅唔係好吸引…西餅書亦然…除非係台灣/香港書出簡體版就唸得過

    ReplyDelete
  3. ka yui2:58 PM

    @"@~~~我見到瘋狂購物的師拉~~~HAHAHAHAHA [回音] 啲戲名真係未睇過~~人間四月天~~有啲興趣~~睇完話我知好唔好睇~~~

    ReplyDelete
  4. 小文10:00 PM

    人間四月天」是我最喜愛的電視劇! http://hk.myblog.yahoo.com/waisiuman/article?mid=936&new=1

    ReplyDelete
  5. Scorpio10:14 PM

    銳, 你想死??? 咁都叫瘋狂購物?? 韋小文, 我仲未睇呢:p

    ReplyDelete
  6. 嘉露6:55 PM

    買咁多食譜咪有排整...好嘢, 有新嘢睇

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:28 PM

    嘉露, 唔得喇…要減肥喇…仲有幾磅就打回原形…今日一上磅簡直難以置信!*口*|||非減不可喇

    ReplyDelete