ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 27, 2007

紫菜

除左威化餅之外另一食唔停口零食

我本身唔係一個零食狂熱愛好者, 雪糕朱古力餅乾薯片糖我都唔好, 不過總有D死穴…

紫菜可以算係減肥零食之選, 不過原來一包小包紫菜就有10kcal, 食十包都唔會飽, 但就已經同食左2個橙差唔多… 我每次一食就計唔倒食幾多…=0=

但係原來佢係冇脂肪同碳水化合物, 能量可能都係黎自每4g紫菜就有2g既蛋白質, 1g蛋白質就有4kcal, 2g就有8kcal, 另外紫菜高鹽, 易引致水腫, 所以減緊肥都係唔好食咁多喇:p

我都收口喇~~

因為又俾我食晒XDDDD

今日食左好多生果喇~~早餐食左一個尋日整既紙包蛋糕, 之後返到學校做左一輪野有時間又餓就食左3個恐龍蛋, 跟住lunch食1個水蜜桃同2個橙, 下午茶再食多個桃同橙, 返到黎又食左3個恐龍蛋…跟住就係無數咁多四洲紫菜~~~~~ 不過總算以生果為主, 今日個肚成日都谷住谷住, 飲多d水幫助排便先~


No comments:

Post a Comment