ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, August 09, 2007

分類與秩序

我好鍾意分類

對人對事對物, 我都鍾意分類, 仲要分得好有條理

所以

我好鍾意執Yblog既分類目錄, 亦會主動執屋, 將d野分門別類咁擺放好

朋友, 同事, 同學, 網友都會加以區分

對關係分類清晰既我自小已經唔接受上契, 阿爸阿媽得一個…做咩要契乜契物?唔契唔可以一樣咁錫我?

打機鍾意玩pizzle game我唸都有d關係, 鍾意將d同色同類既野擺埋一齊, 最怕玩d會死既game= =

整野食會自己設計好裝飾, 寫低晒最一個步驟, 整幾個唔同既送又會好似蘇絲黃咁寫低最慳時間既步驟。

工作上會將每一件工作寫低, 分門別類再以最方便既方法逐一完成

最鍾意有條理有秩序, 最怕臨時改變

所以有選擇障礙既我, 揀左就唔會改; 約好左亦唔會改, 最怕俾人甩底, 擾亂左我既秩序

唔知呢種係咪A型人既特性呢?

 


13 comments:

  1. SkyBlue3:35 PM

    同我有點相似呢~!我的血型都是A呀~!^0^

    ReplyDelete
  2. Scorpio3:41 PM

    twiggy, 你係咩星座呢~^0^

    ReplyDelete
  3. Sui Fan4:27 PM

    m...我真的跟你相反呢!!! 好耐之前聽電台節目,聽過最似我的雙子座特徵:  雙子座的人在椅子上打電腦時,會把桌上的一堆書和雜誌放在床上,然後睡覺時又會把床上的東西搬到地上。到第二朝起身la,為左要行出廳,就只好把地下亂joejoe的一埋雜物堆番上張枱度。 細個時,曾因為我d野阻住開飯,把我d功課丫,毛筆字丫,全部丟晒出門口外,叫我你食完飯自己取番入來la 果次之後,我先唔敢再埋滿d功課丫毛筆丫係飯枱度,一聽到開飯2個字,即係"抱"住果堆野搬入房放係 地下 度 可能唔係個個雙子座都係咁,不過我就係咁law^^" p.s 我是B型血的 9型人格中,我是第7型~快樂頑童 (代表人物~韋小寶)

    ReplyDelete
  4. ka yui4:32 PM

    pizzle game~~5會死嗎~~~

    ReplyDelete
  5. Scorpio4:44 PM

    懶貓, 我平時都會亂放, 唔係下下用完就擺好, 不過會睇唔過眼一次過執返好晒, 之後又整返亂XD B型係比較樂天同吊兒郎當, 好似都幾似喎XD 銳, PIZZLE會死的嗎? 有生命的嗎? 但如果以生物作主角既GAME就會死喇, 又或者賽車GAME好怕撞車…

    ReplyDelete
  6. Cindy4:54 PM

    我係肥o既一類~~﹖﹗

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:13 PM

    靚表姨...=口=

    ReplyDelete
  8. ka yui10:30 PM

    表e~~~你都唔係好肥姐~~~ pizzle game 唔係會放到上頂就係game over的嗎

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:44 PM

    銳, GAME OVER唔同死嘛

    ReplyDelete
  10. 大蚊10:22 AM

    係呀~俾人甩底,我會嬲死~ 我都鍾意執屋,不過係執晒d嘢出黎~然後好累...然後又胡亂"側"番晒d嘢入去!!!

    ReplyDelete
  11. Scorpio10:23 AM

    大蚊, XDDDDDDD 咁.......... 你係咩血型呢?

    ReplyDelete
  12. 紫秤2:09 PM

    我都要執野的 但係執極都係咁亂 不過我係ab型

    ReplyDelete
  13. Scorpio3:58 PM

    紫秤, 你固唔固執?性格會唔會俾人覺得有D怪?

    ReplyDelete