ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, November 18, 2006

食突10400kcal- 3磅脂肪

話說我暴食左2星期,體重變化不大但多左大約3磅脂肪,本來都好懷疑,不過當我回顧返自己食左d咩,就明白晒喇

28/10-13/11食過既肥野如下,(另外仲有D五青汁、麥皮、生果之類冇計,只列出致肥食品):

雞尾包、武大郎燒餅、炸豆腐、富豪雪糕、燒骨、咕嚕肉、腸仔、鳳瓜排骨飯、打邊爐、品客薯片、花生威化餅、榴槤威化餅一大包(一般每次食半包!)Krismy Kreme Donut 1.5個、奶茶、黑森林蛋糕3/8個一磅裝、拿破倫、甜麵、甘脆一排、薯片、朱古力、芒果手指蛋糕大半個(一個細過半磅裝)、豆沙燒餅、酥皮蛋撻、日式芝士旦糕一件、皮蛋酥2件、蛋黃酥、MOS(cheese burger半個、帶子天婦羅rice burger一啖、周打蜆湯半杯、炸雞一件)、鮮橙汁一杯、飲茶、丹麥酥、腸仔包、pizza包、撈面+丸丸、即食咖哩牛肉飯、芝士包包3個、芝士醬粟米片、黑椒漢堡半個、香辣雞腿包1-2啖、吞拿魚包、日式大阪煎餅半個、handy pizza半個、肉鬆包、奄列炒麵半份、燒豬髀大半隻、煙肉芝士包、吉之島豬肉餡餅、牛肉餡餅、芒果糯米茲、夾餅、豬腳薑+蛋、齋鹵味、好多件壽司、紙包蛋糕、凍肉片一包、士多啤梨白朱古力幾粒、燒肉、棉花糖一大支、爆谷一乂包、小籠包、炒公仔麵、pizza味薯片一包、熱浪、粟米條、芝士醬脆多士仔、煎太陽蛋、BBQ(豬牛雞羊扒+腸仔2條+棉花糖幾粒+雞全翼2隻)、蘑菇cream cheese包、餃子+丸丸、豆沙沙翁、蝴蝶酥、迷你奶黃包、叉燒餐包、咖哩牛肉包、鳳凰卷………

不肥不食.....d人仲以為我唔食野…

原來仲計漏左飽到嘔洲際自助晚餐、同埋麵包布甸………^^"

成萬卡係食多左個喎,即係扣埋我本身每日需要消耗千幾卡都仲食突成萬卡…幾咁得人驚呢…

體重大致同未食前差唔多,都係114-116左右,屋企磅脂肪比都係差唔多,但學校手握式測就差2-3%!!肚腩又由29去返30...


6 comments:

  1. Scorpio1:22 PM

    問你怕未

    ReplyDelete
  2. siukei12:17 PM

    榴槤威化餅



    榴槤威化餅邊度買?



    ReplyDelete
  3. Scorpio1:51 PM

    嘉頓出架~超市有售

    ReplyDelete
  4. 巧兒2:28 AM

    你增肥呀?

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:20 AM

    擺到明啦 我都話我一食就不可收拾!就黎減返晒喇~仲差半磅

    ReplyDelete