ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, November 27, 2006

減肥日誌 ~ 20061127 又想變一變

唸住留返D qouta陪嘉妍食野同埋年尾大節食, 依家要減多幾磅先, 點知呢2日成日食唔飽咁...(其實減肥一直都食唔飽, 唔餓就算, 放縱日另計XD, 不過唔知點解呢2日特別為食, 可能就黎M)見自己面色又唔多好, 唸緊可能要食多D郁多D, 可能會健康D開心D

115.2lbs, 52.4kg, 17.5%fat

早餐:花生醬生命麥多x2

午餐:蕃茄麥皮芝麻鹹卷@超群(食完麥皮好似冇食過野咁,都係忍唔住落街買包包,咁o岩有新鮮出爐芝麻鹹卷~正呀~~:D~~~~~~~)

小食:本來唸住去買雜菜湯材料,不過見冇咩力就買左個硬豬仔包,又見自己面色愈來愈難睇,可能真係要食正常D,加上為食,買多個紫菜肉鬆吞拿魚卷@甜心屋)跟住買埋肥豬糧(2包先有特價…決定聽晚先煲雜菜湯),買多斤油麥菜就返歸喇~

運動:急行23mins、Pilates 1hr、急行約25mins

晚餐:油麥菜一斤

今日食左好多包包~最好味係新鮮出爐芝麻鹹卷~~~~~


12 comments:

  1. 包包.....從前唔覺得好味...而家可以食一個腸仔包都覺得好開心.....

    ReplyDelete
  2. My Coffee Corner1:07 AM

    嘩! 一d都唔多喎!

    ReplyDelete
  3. Scorpio6:19 AM

    yan1984, 我每次減肥都特別鍾意食包包

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:20 AM

    mauph, 3餐都係包包喎

    ReplyDelete
  5. 當5穀囉, 每餐都要食o既, 何況你都無特別再食其他野ma~ 其他都係菜之ma~

    ReplyDelete
  6. 新鮮出爐o既包真係勁正,好難忍口!

    ReplyDelete
  7. 你真係要食返多o的有營養o既o野,面色難睇就真係唔太好囉!

    ReplyDelete
  8. 嘉露5:18 PM

    係呀~~減肥期間面色特別差架, 我都係一樣

    ReplyDelete
  9. Scorpio7:31 PM

    YAN1984, 不過包包有糖有油有鹽...其實減肥係唔應該食架~不過我偏偏減肥先想食, 仲可以一日三餐... 好在都唔係D太太過份既包...

    ReplyDelete
  10. Scorpio7:33 PM

    YING, 都唔知食咩好, 今日下晝仲見暈, 唔係頭暈, 係有少少企唔穩O個隻, 不過我今日午餐食左2個包包喎, 照計唔特別少呀, 又唔餓, 又冇MOOD, 都唔知食返D咩好, 放學行左一陣, 都係買返菜菜返黎煲雜菜湯...

    ReplyDelete
  11. Scorpio7:33 PM

    都唔知食咩好, 今日下晝仲見暈, 唔係頭暈, 係有少少企唔穩O個隻, 不過我今日午餐食左2個包包喎, 照計唔特別少呀, 又唔餓, 又冇MOOD, 都唔知食返D咩好, 放學行左一陣, 都係買返菜菜返黎煲雜菜湯...

    ReplyDelete
  12. Scorpio7:35 PM

    嘉露, 我呢2日覺得自己面色好黑咁多, 眼圈眼袋都好犀行, 唔知同我夜訓有冇關 我本身係白裡透紅O個隻, 減肥以黎都唔多紅, 依家仲好似有DO係入面黑出黎咁...= =

    ReplyDelete