ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, November 28, 2006

Pilates~修腹運動

第一堂病左冇返, 第二堂勁勁勁辛苦!!幾驚堂堂都係咁, 好在第三堂ok輕鬆, 都係d我平時都會做既yoga動作加少少變化(一般係yoga hold住, pilates重覆上上落落), 尋日第四堂都ok, 唔難

尋日上完堂pilates教左個冇第二堂咁難既修腹運動, 訓低, 手肘支撐上半身, 雙腳伸直, 向上慢慢抬起, 屈膝, 慢慢伸直貼近地面但不觸地, 再慢慢抬起, 重覆若干次

我覺得呢個幾好, 冇第二堂o個個咁難~問過miss佢話當今堂呢個做到十下八下都好輕鬆就可以轉做第二堂o個個

其實第二堂o個個都差唔多, 不過就攤平o係地, 勁難發力...用晒頸背力...仲以為自己有咩問題, 原來miss話o個個動作係好用腹力, 難過今堂呢個, 唔夠力就會用左第二度既力~

我做situp背脊條骨會un住左搖右擺, 呢個動作o岩晒

miss都話我做呢個動作唔太難, 話其他同學就可能會難d~其實好多動作同yoga都好似, 所以我做得比較輕鬆, 估唔到miss都留意倒~^^

 


No comments:

Post a Comment