ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, November 18, 2006

自我檢查報告


首先介紹下呢套衫先XD好冇睇呢~其實係尋日個返工look~同事問我放工去邊~其實我去街著得仲casual

放工返黎自拍,仲影左好多著得少d既,睇返d平時留意唔倒既地方,背脊同背後睇既手臂好鬼肥!!仲有前臂都係完全冇瘦過!!!大腿粗壯…小腿著左boot都還好…腰腹比減肥前數字上細左,不過好鬆…睇黎我減到110都未掂


4 comments:

  1. Sui Fan12:43 AM

    手臂e樣好難減的喎...但係看你穿e套衫都好fit 如果我有你咁fit就不用keep fit lu

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:21 AM

    我最想減係大小腿呢

    ReplyDelete
  3. 巧兒2:29 AM

    你著裙好好睇呀!

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:40 AM

    bibi, 我對腳唔firm...其實我全身都唔多firm...最想修返靚d線條, 黎緊可能偏重返做修緊運動

    ReplyDelete