ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, November 01, 2006

Krispy Kreme



先來一個原味--香甜軟熟,早有心理準備,果然很甜。

脆皮朱古力吉士夾心--反比原味清淡,有朱古力味,吉士餡不算多,味道蠻合得來的。

萬聖節南瓜蘋果夾心--吃時才知道夾心是蘋果餡料,像蘋果批,同樣地很甜很甜。

合共$10+$12+$12=$34 小小的,不便宜。

蠻有趣的,一直在食谷上看見不少食評,總算一嘗素願。最近特別愛上甜食,很可愛很甜蜜。^^ 不會特意再去,不過路過銅鑼灣還是可以再試其他口味的。^^

不知道聖誕將會有什麼花款呢? ^0^

遺憾沒有得到新鮮出爐免費原味試食U3U...

7 comments:

  1. My Coffee Corner11:16 PM

    我都好想試, 係咪得銅鑼灣先有shop?

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:34 PM

    仲有中環~http://www.openrice.com/big5/namesearch.htm?inputcategory=cname&inputstr=KREME&district_id=99

    ReplyDelete
  3. 我覺得價錢真係貴左少少  不過南瓜真係好Q

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:44 AM

    一件過下癮OK啦,其實同件西餅差唔多,又平過一件cheese cake

    ReplyDelete
  5. 巧兒3:30 AM

    Krispy Kreme我唔以再見到佢地啲冬甩喇! 我可以一次食成六個架, 尤其係個吉士, 唔可以死係啲冬甩下喇!

    ReplyDelete
  6. 巧兒3:31 AM

    Mauph, 中環都有分店!

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:00 AM

    bibi @@你又話你食得好淡既??我又唔係特別鍾意~唔知聖誕會有咩特別版出呢~?

    ReplyDelete