ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, November 09, 2006

短髮


我都有短髮相~03年4月20日

我覺得呢部機幾好用架~


4 comments:

  1. hehe... u've cut your hair short b4 ga? but that's not too short la~~~ looks good though

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:11 PM

    我之前做負離子整死晒D頭髮自己剪剪下剪到短晒XD阿媽返黎見倒都嚇親!第二日訓醒先出去俾人執...不過始終係好難捱...成日問幾時長呀...=口=呢張已經好D整倒負離子...最憎又短又鬈....所以我好唔鍾意男仔鬈頭髮架~呢個長度已經係留左大半年架喇T^T

    ReplyDelete
  3. siukei7:13 PM




    我今日電了鬈髮了~~好開心



    ReplyDelete
  4. Scorpio7:34 PM

    快DPOST相~~A0A

    ReplyDelete