ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, November 10, 2006

旅行




又係一年一度學校旅行既大日子~今日影左算幾多相,照舊燒野食~不過今次冇同事陪我燒,因為實在係太熱太曬喇…我燒左2隻雞全翼同2粒棉花糖就夠鐘...剩左好多好多肉掉晒…最後我拎左幾個雪梨、幾塊方包同半包棉花糖返屋企…

呢度都算多野玩,有得燒野食, 彈床, 攀石, 球類運動, 射箭, 釣蝦, 撈金魚同踩單車~不過我地今日唔係踩單車, 唔知射箭有冇開, 釣蝦, 撈金魚同bbq要自費, 不過d學生都好喜自費活動!

不過最開心都係一落車就見倒爆谷同棉花糖~^0^2樣都係我好愛既野食,尤其是呢D特別日子見倒就特別開心,你睇我拎住佢地個樣幾滿足~~好鬼嘉年華feel~~^0^仲要每樣$5咋~~~\^0^/

今日扎左孖瓣,有個學生衰衰咁o係度唱"青春~真可愛青春~"=0=不過都有個好好既女仔話我扎孖瓣好靚~仲叫我靚女老師~哇卡卡卡~~XDDDDD

散水O個陣同上年一樣咁支力咁眼訓同咁立....好在有得早放~未夠4點走得~^0^


No comments:

Post a Comment