ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, November 29, 2006

添馬艦復辦環球嘉年華


20040102 帶左阿熊同衰仔衰妹返答~^0^

【東方日報專訊】闊別香港兩年的環球嘉年華將於下月十五日重返金鐘添馬艦,活動將橫跨聖誕、新年兩個黃金假期,屆時將有逾六十五項機動及攤位遊戲,當中最多約有十項為首度在港登場的全新機動遊戲,包括全球最大型的流動摩天輪,其四十二個包廂更將全數設暖氣系統,機電工程署已收到其中七項新機動遊戲的設計圖,正處理有關申請。

據了解,今年環球嘉年華的逾六十五項機動遊戲及攤位遊戲中,約三十項屬大型機動遊戲,當中約八至十項為首次在港登場,活動定於下月十五日至明年三月廿五日舉行,長達一百零一天,但票價仍未有最終定案,環球嘉年華主辦單位將於下月初公布詳情。

http://news.sina.com.hk/cgi-bin/news/show_news.cgi?ct=headlines&type=headlines&date=2006-11-22&id=2276430


20 comments:

  1. 又有嘉年華喇~~~之前果幾次我都有去架﹗

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:22 PM

    yanyan, 我上次都有去, 仲帶左阿熊、米妮同米奇返黎~\^0^/

    ReplyDelete
  3. siukei6:44 PM

    我都有去~~ 玩機動仲暈暈地

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:14 PM

    寶寶, 我唔玩機動架~唔知今年會唔會想玩呢~

    ReplyDelete
  5. 上次我去我記得係聖誕節架~~~都有攬住大大隻的BB米妮出黎呢﹗ 仲要係攬住番銅鑼灣﹐勁多女仔望同指住同佢地D男友講‘我又要﹗’﹐而我男友就俾果D男朋友仔勁‘愁啤’呢~~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:33 PM

    叫d女仔自己贏囉XD有2隻係我贏返黎架~^0^v

    ReplyDelete
  7. 嘉露10:42 AM

    我都有去架, 不過又係唔玩得機動遊戲嗰隻, 只係想去感受吓啲氣氛~~講開啲公仔, 贏到大公仔嗰時真係好開心架, 但我通常享受完一陣開心便算, 擰轉頭就會將啲大公仔送比啲小朋友, 因為我唔想攞咁大隻公仔返屋企"阻定"..

    ReplyDelete
  8. 嘩﹗你咁勁既﹗ 我隻係男友幫我贏架﹗

    ReplyDelete
  9. Scorpio6:54 PM

    yanyan, 細個去歡樂天地唔駛錢, 可能去得多玩到熟晒XD

    ReplyDelete
  10. Scorpio7:01 PM

    嘉露,我隻阿熊依家就o係床,不過衰仔衰妹就放左o係sofa宦冇乜點理佢 我覺得公仔最緊要靚同好攬,大隻o個d反而好多時都唔多好樣...^^"

    ReplyDelete
  11. Sui Fan9:47 PM

    第二張圖:        米奇和米妮中間的第三者 ~~~~~~~~~~~~白熊 你越來越美了,下巴尖尖的^.^ 眉毛是天生的,還是畫的? 相當直和長,我總要每天早上畫眉才可以上班,否則會好像沒有精神的樣子

    ReplyDelete
  12. Scorpio9:57 PM

    懶貓~ 謝謝你^^ 眉毛是天生的, 我不化妝~我長得最好看的大概就是眼眉了~^--^

    ReplyDelete
  13. 巧兒12:14 AM

    多謝你提供, 聖誔可以帶個囡去玩喇!

    ReplyDelete
  14. Scorpio12:29 AM

    bibi, yeah~玩得開心d, 贏多d公仔呀~

    ReplyDelete
  15. 巧兒12:58 AM

    蠍: 承你貴言! 不過年年都係得個掟字!

    ReplyDelete
  16. Scorpio1:10 AM

    bibi, 有冇玩機動?

    ReplyDelete
  17. 巧兒1:27 AM

    我去過一次黃埔果個咋, 梗係有玩機動啦, 我成世人除左跳樓機唔玩之外, 乜野機動都鍾意玩, 尤其過山車, 不過係黃埔玩左個洗衣機, "fing"到死咁滯呀, 不過好刺激好正!

    ReplyDelete
  18. Scorpio11:51 PM

    bibi, 我唔多玩機動反而玩過深圳歡樂谷既跳樓機

    ReplyDelete
  19. 巧兒4:08 AM

    哈! 我就係第一次玩咪玩深圳歡樂谷部跳樓機囉! 就係玩完呢次, 以後都唔玩跳樓機喇!

    ReplyDelete
  20. Scorpio10:16 PM

    BIBI, 點解呀?整親呀?

    ReplyDelete