ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, November 08, 2006

我們的生日

入職半個月~Grace生日, 不久後她便轉工了

去年Wendy 生日, 沒有了Grace, 加入了Karen~

去年我生日

今年Yoko生日

補祝Karen生日和Ice新婚~這是Ice唯一一次跟我們一起慶祝

今年Rachel, Anna, Karen生日, 去年入職時剛過了Rachel生日呢...這次生日會多了一位新成員Anna~~

今年Wendy媽生日, 又多了一位新成員Elaine~~明年又多一次生日會了~^0^


今年我生日, 很可惜Anna去了當值未能一起拍照...

我是本年度最後一個生日, 下次還要等4個月呢><

今年聖誕會再搞大食會吧~~期待呢~^0^


12 comments:

  1. Scorpio10:16 PM

    睇返D相先知自己之後塊面圓得咁緊要, 依家先叫正常返, 之前一路覺得係上鏡先咁圓XD 第一幅相O個條牌依家著係好低腰, 當時個"浪"好緊...

    ReplyDelete
  2. I think u have a camera face... u look good in photos wor! But I don't lor~~~in photos I always look worse than I am in person ga!

    ReplyDelete
  3. Scorpio11:32 PM

    影得我太樣衰O個D俾我收埋左JE~XD OKO個D係幾上鏡架~不過我左邊面OK, 右邊唔O 不過你未見過我真人又知我上唔上鏡?

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:32 PM

    影得我太樣衰O個D俾我收埋左JE~XD OKO個D係幾上鏡架~不過我左邊面OK, 右邊唔O

    ReplyDelete
  5. hehehe , that's true... maybe u r even prettier in person nei! Then u must meet some time la!

    ReplyDelete
  6. I mean:  we must meet some time la!

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:04 AM

    我地可以約埋rankura, ying, yan1984同甜睡寶寶呢d戰友出黎聚聚呀~^0^

    ReplyDelete
  8. that's a good idea~~~

    ReplyDelete

  9. 你是十一月的天蠍座嗎?

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:13 PM

    我是十一月....前一日的天蠍座呢~~^^

    ReplyDelete
  11. wing ting3:10 PM

    姐係31/10?小學個吳家澄都係呀!

    ReplyDelete
  12. Scorpio3:27 PM

    我知呀, 冇記錯古家瑋都係,  仲有我好鍾意o個個一年班Thomas都係呀

    ReplyDelete