ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, November 25, 2006

減肥日誌 ~ 20061124

113.8lbs / 51.8kg, 16.9% fat

早餐+小食:花生醬嘉頓麥多士x2、梳打餅、橙

午餐+小食:茄子豆腐+梳打餅

運動:羽毛球一小時

晚餐:NEWAY CITY K BUFFET(燒骨一件、走醬走cream草莓香蕉班戟一件、西蘭花3件、炸班塊2件、薯蓉焗青口3件、炸芋蓉一件、蒸魚幾口、豬扒一件、豬肉兩件、雞肉幾件、牛肉一件、饅頭一個、蜂蜜蘆薈蜜大半杯)+蒙牛特侖蘇純牛奶


6 comments:

  1. 我真係幾佩服你 仍然可以keep 住減肥 我之前話過要減最後都冇恆心 >.< 近排我時肥時瘦 好怪.... 你個 background 咁快已經聖誕...   ^^

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:20 PM

    其實之前紫色o個個已經係上年聖誕既海運黎喇~不過呢個係今年影既~^0^v 你本身唔肥就唔想有心減啦~^.<

    ReplyDelete
  3. 金順6:18 PM

    晚餐豐富.........好味嗎

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:59 PM

    其實都幾好味架~又多人服侍, 不過d熟食要同人搶...但有好多即整既都唔錯架~不過好多我都唔敢食

    ReplyDelete
  5. 嘉露9:55 AM

    食buffet真係減肥嘅大忌黎架, 我這個星期六都去食buffet, 不過, 我唔會就住就住, 一係唔食, 一食就唔諗

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:57 PM

    嘉露~同意~~如果真係出去酒店食既正式BUFFET我都好放架~次次都飽到死, 上次去洲際真係辛苦到差D路都行唔...= =不過Neway呢d就可以唔駛去得咁盡~又要同人搶又要排隊, 都係志在同朋友見下面^0^

    ReplyDelete