ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, November 03, 2006

MOS vs Triple O's



昨晚終於去了MOS,人龍比想像還要長。7:06開始排隊,8:05成功購票…8:15才開動…(預定看8:20場次的電影)

三個女孩子(兩個飽滯一個肚餓)要了一個帶子天婦羅rice burger餐(雞及服打蜆湯$18)另加一個cheese bueger。

Rice Burger($2x):我只嚐了一口,感覺跟吃一個美味的飯沒兩樣。

Cheese Burger($22):沒2別人的漂亮,只看到滿滿的肉醬,味道跟Triple O's差不多。

炸雞:像KFC,卻比KFC好味道,三人均叫好。

周打蜆湯:之前從食評中見好評於是決定一試,材料很豐富蜆肉多,味道好,很熱。

沒有試薯仔,外型不吸引,跟M記相若。相比OOO的薯條可謂無敵,上次OOO一行中印象最深的正是其粗身連皮薯條!

Size跟M記一樣小,價錢介乎M記與OOO之間,味道比M記好,份量比OOO小。正常女生應該可以應付一個餐,假如二人同行,MOS一人一餐約$75-80;OOO則可兩人一餐$59(或+$20轉奶昔),可說價格相若。不過目前而言,MOS要花上至少45分鐘輪候,還有下午2:30-4:30暫停服務。據聞將於朗豪坊開設分店,更將於一年內增至十間。


8 comments:

  1. Jessica10:21 AM

    我都打算去試呀~不過我會下午去, 希望唔會好似夜晚咁長龍啦!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:37 PM

    記住下午2:30-4:30係唔開架~4點幾去既話大約排半個鐘, 買飛後再等15分鐘有得食!

    ReplyDelete
  3. I wanna try MOS too... I was just reading about it in the magazine~~~ but have to wait in line for an hour?.... mmm maybe I will wait for while first... wait till everyone else have already gone to try MOS... so when I do go there will be less people lining up!

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:14 AM

    聽講5點去少人D, 不過如果依家要去都係預返至少45分鐘好D, 一係等佢遲D開多幾間分店先

    ReplyDelete
  5. My Coffee Corner8:34 AM

    "一年內增設10間"...好喎, 咁唔哂排咁耐lu!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:33 PM

    依家朗豪坊已經圍左板寫住就開~其實熱潮一過就唔駛排, 幾好味不過試過就算, 唔會再特登去排

    ReplyDelete
  7. 巧兒3:32 AM

    MOS我好試呀, 我個成日去日本o既同事大力推介! APM百老匯睇戲坐得好舒服, 我男友鍾意選擇果度!

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:04 AM

    bibi, 我又冇咩留意, 我唸都唔會唔舒服既, 印象中d位好斜, 唔會俾人遮住 mos都唔錯, 不過聽講依家差左好多...開得幾耐呀...@@朗豪坊就黎開分店~聽講依家已經冇咁多人排隊喇apm

    ReplyDelete