ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, November 11, 2006

麵包

每次開始減肥就特別鍾意食麵包,唔知點解!

本來開去運頭塘超群,不過近期愛去大埔墟既甜心屋!

其實一向覺得佢個門面好靚好吸引,不過唔係住O個便都好少O係O個度買野,最近放工過去買左幾次,D包真係好平!

超群賣緊$2.8一個既迷你包佢賣$1!!仲大個過人!

仲有D腸仔包人地賣$4.5佢賣$2.8

其實都有行埋附近幾間麵包店,有一間D乜酥物酥都幾正,不過D包款一般都比較普通,唔吸引,呢間D餅唔知好冇食呢?有冇人食過?

不過D芒果糯米茲麻麻地,鍾意白色皮多D,我食過最好食既芒果糯米茲係o係旺角海天漁港飲茶時食倒既,亦係佢唯一俾倒我好印象既野。

2 comments:

  1. 雅媛2:50 PM

    我都係.唔知點解以前飯同麵包我都唔會食,飯都係一年先食一碗,麵包更加唔駛講.但係而家人一大左啲口味都唔同晒,反而而家好鐘意食呢2樣嘢!

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:50 PM

    SUKI, 我就主要係減肥期間會特別想食包包~可能唔夠能量~今日其實唸住食飯架~不過食晏之前食左2個衛星包同D零食有D飽…又想食野, 所以又買左幾個迷你包:P 想食D鹹野, 因為唔夠鹹又會頭暈, 想睇下食左會唔會好D, 所以買左叉燒包~其實仲買左個大既~不過飽飽冇食到~聽朝早餐~~~

    ReplyDelete