ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, November 19, 2006

聖誕火紅比堅尼XD

尋日O係SOGO買左件火紅bikini~~$80咋~~

研究左好耐都唔知買咩碼好...佢話一般只睇上圍, 但...上圍o岩得黎…條褲仔又驚緊…又唔知到出年著O個時咩身型…

決定要條細碼, 32, 點知冇貨=0=咁點好呢...其實細碼HIP位只有33.X, 都驚會太緊, 但34上圍又驚鬆…最好緊係可以買細碼上身中碼下身啦...

結果都要左套中碼, 上身真係有少少鬆...下身都算o岩身, 不過有少少call機肉>< 要firm返佢先得喇!!上身唸緊可以加pad或者較緊d條縛頸帶, 又或者自己車過條背帶, 最衰佢係扣唔係縛帶o個隻...唔係就唔駛煩....


9 comments:

  1. there are soooo many ppl in Sogo nei~~~becos of everything is on sale....  I went there friday night.... I only looked around for a little while and couldn't get close to anything, so I left.... waaa~~~~ red bikini.... waiting for photos nei!

    ReplyDelete
  2. Scorpio4:21 PM

    哇~~~我唸我唔會post著住既相呢~~不過可能會post件泳衣既相 不過呢件上身比較多布, 想買件少布d白色既

    ReplyDelete
  3. $80 好平喎 紅色咪好搶眼 XDD

    ReplyDelete
  4. Scorpio9:39 PM

    係呀~SPEEDO既~仲有幾多款一律$80, 不過冇得試~

    ReplyDelete
  5. 巧兒2:29 AM

    我唔知要等到幾時先至可以著呢?

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:21 AM

    bibi, 加油呀~我都要加緊努力修返firm先

    ReplyDelete
  7. 巧兒3:41 AM

    大家咁話, 要fit俾啲以前睇唔起我地啲人睇!

    ReplyDelete
  8. Scorpio10:36 PM

    bibi, 以前中學時都有同學話我肥架~都有好少見既fd話過我肥, 不過都唔知仲有冇機會見倒佢地喇, 真係有d可惜~其次就係我阿媽啦~XD成日嗌我肥婆!!~.~不過依家已經同個AUNTIE話我依家好FIT喇~^^仲有都想俾鄉下D親戚睇下, 同埋俾老豆睇下~佢地都話過我肥架~><之前幾年返鄉下已經話我瘦左好多, 不過依家再瘦多廿磅又想俾佢地見證下~

    ReplyDelete