ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 03, 2007

伴手禮~紅莓曲奇



聽日約左網友拎鼠鼠, 佢隻熊仔鼠生左寶寶, 咁o岩我家熊仔走左, 而熊仔同小寶寶既婆婆粒粒好有淵緣, 好想養佢既孫寶寶。^^

期待~^0^

整左紅莓曲奇, 希望佢喜歡~^^

佢仲約左其他人拎鼠鼠, 特登約我早d俾我揀先~^^

本來想要隻好似戴左頭盔好過癮架, 不過佢自己要返, 點知今日同我講…佢已經唔o係度喇…仲話好彩冇應承俾我…嗚…超人仔呀…

 

後記:真係好樣衰咁唔記得俾人呀~ :::>0<:::


9 comments:

  1. audrey1:27 AM

    好好味咁喎

    ReplyDelete
  2. why the texture of the cookies i made are just like a stone? also, it seems that it's not yet baked in the inside...but the surface is already "lone" jor...why?

    ReplyDelete
  3. 米立米立1:20 PM

    多謝先啦,我地實有機會,係我無口福,睇見真係好想食呀!

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:47 PM

    sharon, 你整邊種? 曲奇主要可以分幾種, 呢種係鬆化有杏仁粉既~你有冇試過唔同既食譜? 外焦內生會唔會係太大火?

    ReplyDelete
  5. 米立米立6:39 PM

    佢要左百厭星呀!

    ReplyDelete
  6. i made butter cookies...i've tried different recipes...maybe needa lower down the power of the oven...will it be some mistakes in the making process?

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:17 AM

    sharon, 或者你試下我用過既譜睇下o唔ok?

    ReplyDelete
  8. which one is the easiet to succeed? also, wanna bake a cake for my friend...whose bday is coming soon..wanna give her a surprise^^any healthy cake recipe do you recommend? coz we both like to eat but wanna stay slim XD

    ReplyDelete
  9. Scorpio9:40 PM

    sharon, 唔知你想要邊種口感既曲奇, 我幾鍾意呢種, 同埋之前mrs field's 合桃味o個隻; 至於蛋糕, 想keep fit...我會用light既cream cheese同代糖, 蛋糕好難唔肥, 最多海綿蛋糕唔落牛油, 冇咁軟熟不過都可接受, 不過mousse, cheese定cream都一樣有cream, 都係肥… 或者好似美心o個隻蛋白蛋糕, 見佢冇咩cream, 得d生果, 你搵下美心d相睇睇

    ReplyDelete