ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, June 02, 2007

網上訂蛋糕

其實大家點整上網訂蛋糕? 頭先去左yahoo拍賣網, 見倒有幾個賣家d蛋糕都好靚~, 不過其實呢d家居工場係咪冇衛生安全保障? 如果想上網賣蛋糕, 而唔係開鋪, 駛唔駛申請d咩牌照?

其中一個賣家既介紹寫住: 本人所出售之曲奇均採用天然牛油製成, 絕無反式脂肪~

其實牛油都有反式脂肪, 之前睇過d報導都驚唔可信, 頭先再上網search, 發現藍罐都話自己d曲奇係用牛油整, 只有天然反式脂肪, 而法例係冇對天然既反式脂肪進行用量限制。咁即係話, 牛油(動物油)同樣有反式脂肪, 不過係天然既, 而植物牛油既係人造反式脂肪。兩者同樣對身體有害。

拍賣網站寫既野好似冇咩保障, 佢應該唔係存心厄人, 不過自己以為冇反式脂肪, 而咁樣自我介紹, d人唔知仲以為真係冇反式脂肪…

呢個都幾搞笑XD http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b5483809
(此蛋糕不含新鮮雞蛋)
係咪即係含不新鮮既雞蛋= =

之前有幾班唔同既朋友都叫我試下上網賣, 我既回應都係練習多d先啦…睇埋佢地d相, 真係覺得自己有多多練習既必要, 無謂獻醜啦…^^"

呢d好靚:
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b5594909
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1113337824

曲奇都有人放上網賣~練返幾款拿手曲奇試下都好喎~XD快靚正~:P


14 comments:

  1. 王語嫣6:35 PM

    佢地無知識姐 !所有可變成固態的油都有反式啦 ! 我真是孤溜寡聞,睇blog先知有得bit蛋糕,又幾過癮,不過就唔敢買,原因同你想的一樣。不過可以從中搵到靈感。我非常贊成你的作品上網賣,到時記得公告天下!

    ReplyDelete
  2. 我對反式脂肪就冇研究喇,因好煩,如果真係要計住計住不如唔好食啦。 曾經有個fd都話想放d蛋糕相上去比人訂架,不過都係得個講字。我相信你既蛋糕都係可以架,係因你冇同佢地扮下靚靚驚姐,試下無防姐

    ReplyDelete
  3. Scorpio10:52 PM

    茜茜, 好呀XD 當有一日我有信心既時候~

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:53 PM

    AMY, 扮左架喇XDDDD你睇唔出?XDDDD 其實你見我POST出黎既野好多都係第一次整, 或者第一次成功, 甚至係未成勁…好多野都係試驗階段, 好多野想整想試想學, 依家得閒就睇下人點裝飾, 但其實我好多基本功都未學好

    ReplyDelete
  5. 你要加油呀..........

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:17 AM

    AMY, 我會架喇~.\/.

    ReplyDelete
  7. 藍藍細雨12:21 AM

    我以前都有想過齋整海綿蛋糕拎上網賣,但諗番起D電費好襟計。

    ReplyDelete
  8. 巧兒6:24 AM

    我以前個my favourite有幾個website係網上賣蛋糕架, 好靚, 但係家陣無晒啲link呀, 慘! 不過, Olive Grove果隻 (Great, CitySuper, 百佳超級廣場都有得賣), 上次港台節目測試過, 呢隻就真係無反式脂肪架, 不過我都有一盒, 有排都食唔完!

    ReplyDelete
  9. shui kam8:32 PM

    TRY LA

    ReplyDelete
  10. Scorpio10:09 PM

    藍藍細雨, 焗野好SIDE電架? 我又唔係好覺用多左 但海綿蛋糕賣倒幾多錢?

    ReplyDelete
  11. Scorpio10:11 PM

    BiancaKit 有機會既^^

    ReplyDelete
  12. Scorpio10:11 PM

    BIBI, 有冇相睇?

    ReplyDelete
  13. CHI YUEN10:37 PM

    都話左有得做架啦, 努力開舖, 我同Mauph實幫親.

    ReplyDelete
  14. Scorpio10:46 PM

    天使, ^^多謝先~

    ReplyDelete