ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, June 16, 2007

父親節蛋糕~朱古力慕絲咖啡合桃布朗尼


唔開心呀…整唔倒dmousse波波…雪到硬左d唸住o即, o即唔成抹返平佢因為太硬又唔滑 :(

今次d電線總算唔斷…用左牛油紙,  不過又唔係整圈, 唔敢, 驚斷…

中間個裝飾ok la... 不過旁邊硬係唔知點咁…:(

第一次整蛋糕俾daddy…仲話想賣餅…真係唔好話俾人聽>< 醜死鬼…

食左細杯裝, 我鍾意蛋糕底(第一次整布朗尼, 我鍾意合桃^0^), 專只鍾意chocolate mousse~

講返個mousse, 我仲要係整左2次…第一次一舊舊…懷疑係因為我將朱古力加入蛋漿而唔係蛋漿加入朱古力…side晒…跟住我搵返之前o係cake1cake學既譜整先叫做ok


16 comments:

  1. 唔係吖,好靚呀

    ReplyDelete
  2. audrey9:17 AM

    真係幾好喎

    ReplyDelete
  3. SkyBlue9:56 AM

    好靚啦, 我都吾諗到做什麼旦糕

    ReplyDelete
  4. 嘩!!!好靚ar!! 見到都想食呢!!!!

    ReplyDelete
  5. yvonne yycake11:15 AM

    愛心已經係返到啦!!!!

    ReplyDelete
  6. Josephine11:50 AM

    你咁有心 爸爸一定好感動

    ReplyDelete
  7. 笨小主 Cgm3:22 PM

    整得好靚~ 比我就真係冇呢個心機整

    ReplyDelete
  8. po yan4:14 PM

    好靚喎!

    ReplyDelete
  9. 王語嫣7:59 PM

    其實整體唔錯!只係餅面有D唔平!D裝飾good!D電線整得唔錯!賣餅?你夠資格!不過有要求是件好事!齋睇80分啦!

    ReplyDelete
  10. 大蚊12:00 AM

    整電線有乜秘訣? 之前整過但俾番晒阿sir喇... 朱古力要厚定薄? 自然乾定雪雪佢好???

    ReplyDelete
  11. Scorpio12:14 AM

    大蚊, 唔駛雪架~用普通煮食用朱古力既話就要調溫, 不過我冇溫度計…所以買假力~都唔錯呀, 唔會話好難食, 2者都係幾分鐘之內就會硬, 唔駛雪架~ 我上試過幾次都唔成功, 好易斷, 我唸唔可以太薄。同埋之前用膠file整親都斷, 今次用返牛油紙~ 茜茜, 多謝你認真既分析 ^^ 史力奇, 紅鷺, C詩, Audrey, Amy, 多謝你地^^" Mm&Jj, YY Cake, 唉…真係超失敗…原來佢唔食咖啡同朱古力架…之前問佢又話咩都食= = 豬太, 我聽日仲要整一個呀~應該整蛋白脆脆蛋糕

    ReplyDelete
  12. SkyBlue11:43 PM

    嘩....好靚呀 ....我都仲係岩岩開始學整蛋糕jar..所以整得唔係幾好

    ReplyDelete
  13. Scorpio3:59 PM

    小花豬, 我都係最近先學人裝飾, 2年前整過幾個冇裝飾既蛋糕, 其實都可以話係o岩o岩開始學^^"

    ReplyDelete
  14. 嘉露5:15 PM

    你已經好叻喇~~ ~~比我實整到唔知似咩呀

    ReplyDelete
  15. 好靚 你開買糕一定有客路,呢款蛋糕我好喜歡食

    ReplyDelete
  16. Scorpio11:52 PM

    傻軒媽媽&嘉露, 謝謝你地鼓勵~^^

    ReplyDelete