ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, June 07, 2007

續約

尋日6個TA輪流見校長,大家都係7月尾到期,傾下有冇興趣留o係度繼續做,同埋黎緊既薪金同假期調整。

唔知點解只係得我一個自己開口要求要幾多,佢地個個都係校長開。其實我要求薪金唔係高,不過由於本身低,所以%睇落好似好多,佢話要計下條數同埋向上頭寫報告。我都明,不過後來知道原來另一個同事加幅仲高,佢本身同我一樣,仲加多我幾個%,而且係校長主動提出既;其實我應該聽下佢覺得我值幾多先,蠢左!

不過呢位同事雖然加咁多,不過都唔唸住留低。始終呢個職位唔係長做長有,大家年紀都唔細,都要為將來打算下。

7位同事裡面,計埋我可能只係有3位留低,亦可能更少。

雖然人工同假期都唔滿意(比起教師),不過平時放工可以多d時間整下蛋糕都幾好,比起教書,我對呢方面興趣更大。如果可能o係呢方面發展我唸會開心d。

ta同教師比較,除左假期同薪金相異之外,得倒既尊重亦係唔一樣。個title講出黎都唔好聽。雖然有時要教下書,學生都係叫你做老師,不過人地問你咩職業,我又唔好意思話自己係老師,話係教學助理又好似打雜咁(雖然真係…),自己都唔鍾意呢個title。

但係要搵教席嘛…我又怕搵工,唸起教書要開會要同家長打交道就覺得煩…一日得1、2堂空堂趕頭趕命咁…中文又難教,偏偏我又修中文==其實我想教視藝、音樂、電腦、數學,偏偏又冇修…教家政都幾開心,不過太遲喇…而我亦唔識車衫=0= (第一次實習同我一齊既同學就係教家政,後來仲去返實習o個間學校教。)

真係想試下網上賣餅,雖然依家未夠班,不過都希望有全職整餅既一日!

有個朋友同人2份搞網上賣餅,(只係兼職形式)一日限賣20個,試過連續3個月full order!好勁!唔知我一日可唔可以整倒咁多餅!!(不過依家佢地只做熟客而且冇送貨喇~)或者我都應該幫襯下~學習下~

黎緊呢一年我要整多d餅,要大有進步,向目標進發!


13 comments:

  1. pyueshum223:16 PM

    好多時好多O野都要試過先知‥如果係有心做O既,可以一試,而且食網上賣O野個成本係最低‥當然個回應會可能慢少少‥但我覺得如果有份正職可以PART TIME做下,睇下個反應慢慢再決定去向‥

    ReplyDelete
  2. 王語嫣4:47 PM

    兩人做20個 , 一人平均10個 , 都唔少野! 做人最緊要開心 , 話之佢係正式与否 !行行出狀元!我想知道而家係米多左人轉工?

    ReplyDelete
  3. 我都有諗過做返TA,薪金係少,但放工就真係放工,唔似我而家咁要拎o野返屋企做,仲有一大堆唔知乜o野o既會。 其實而家教書都得唔到人尊重,學生對老師o既態度不但無禮貌,有時啋我都傻咁!

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:12 PM

    魚子醬, 如果係整餅為生我可能會開心d, 又唔似出面跟師傅咁冇得自己話事要受氣 依家學校份工都ok, 係有時對住d學生勞力d, 不過整體而言都ok既 難得阿媽都唔勉強我搵工, 話最緊要做得開心~^^

    ReplyDelete
  5. Scorpio11:13 PM

    茜茜, 其實佢地係1個人做架咋, 另一個負責影相整網頁 呢2年好境左係多左人轉工

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:14 PM

    cherub, 係唔係呀? 係你可以試下我呢間, 不過人工可能偏低 依家唔知係咪想cut咁個, 不過應該會有4個人唔做

    ReplyDelete
  7. SkyBlue11:32 PM

    我也希望我將來能以整餅為"事業"(因我愛吃又愛整),不過我現在才起步希望不會太遲吧.... 還有,謝謝你的訂閱~!!

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:45 PM

    Twiggy 我都係現在才起步^^" 唔多謝~^^

    ReplyDelete
  9. 嘉露4:29 PM

    有志者事竟成...你一定得架...因為你有嘅你~~"恆心"囉

    ReplyDelete
  10. 王語嫣6:43 PM

    一人一日做20個?! 好西利! 講真,請你這位大學生做助教實在有點「龐統做知懸」(你明嗎?)

    ReplyDelete
  11. Scorpio7:40 PM

    嘉露, 承你貴言~^^

    ReplyDelete
  12. Scorpio7:41 PM

    茜茜, 呢度專請大學生做TA

    ReplyDelete
  13. chan yi5:58 PM

    你係唔係會留係到做??

    ReplyDelete