ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, June 14, 2007

士多啤梨芝士撻 for Amy


第一次為blog友整生日蛋糕~^.^ 約左Amy一陣見面, 第一次見面^^    大家都想去宜家食肉丸^0^

講返個餅…我整餅實在太慢…次次都搞到2點先訓, 一過2點訓第二日就眼訓到爆= =

原本今次可以早d, 不過返到屋企唸住開工先發覺屋企冇麵粉=口=|||

明知要煮送又要整餅, 放左五都走左去圖書館借書, 買埋送返到黎都6點幾7點…跟住發現冇麵粉又行返落山買…返到黎都接近8點, 跟住先開始一邊整餅皮, 一邊預備晚餐…

本來要雪3個鐘既撻皮, 我放左落急凍一陣再o係下格雪左1個鐘倒(10點幾)就拎出黎用…印完模之後雪多陣就落紅桑子芝士餡, 焗完攤凍裝倩埋已經2點…

同場加映多一個妯既俾爹地仔試下味~^.^ 打算以後整蛋糕都預個細既~^-^

2個撻依家雪左o係屋企, 一陣放工返去羅~個細既都未試味:p 唔知掂唔^^" 第一次整咁大個果撻~亦係第一次用呢個杏仁甜酥皮譜~芝士餡就用返之前焗紅桑子芝士蛋糕個餡~用晒成 盒士多啤梨加多半盒藍莓先夠~到入盒先知自己個模咁大…要用8吋蛋糕盒@@

2007.6.14 (14:48) 由於想保持神秘感,本文將於是次聚會後才公問 ^^

 

後記:

食完飯終於黎到切蛋糕既時間喇~佢話今日成日都睇住我個blog睇下會唔會有相睇XD 我點會咁傻呀~~XDD

點知一拎個蛋糕出黎, D士多啤梨同藍莓有幾粒碌左出黎呀~>口< 要慢慢切返:P 好在佢話等我切返好先影相:P 好樣衰呀~不過又好好笑XDDDDD

撻底唔脆, 不過條邊有少少脆, 唔知關唔關個撻皮雪唔夠時間事? 不過佢話O係出面食親都係唔脆@@? 我好少食, 都唔知有冇食過…成日整埋D未食過既野又唔知有冇整錯= =

士多啤梨醃左果醬同灑左糖霜甜左好多, 藍莓冇處理過都比尋晚甜喎~*0*

不過2個人ko左一個7-8吋既芝士撻實在漏到傻=口= 傻架~~~點解會唸住2個女仔可以ko佢架~!!? 仲要食飽飽~~!!! 我唸住切一件出黎之後o個d俾你帶走架=口= 食到第二件已經好飽…點知你又係@@ 咁點算!!? 結果一人一半…「咁先公平嘛」>0< 我下次唔會咁傻架喇~!! 一黎就會講明預你帶走!!!唔駛格硬食, 幾好食都假…少食多滋味… 我已經怕左蛋糕喇(可能聽日又唔怕XD) 希望你唔好因此怕左啦~~~你仲有成個禮拜食架XDDDD加油呀XDDDDD

2007.6.14 (23:39)


3 comments:

  1. 我今日已經期待緊食下一個蛋糕喇,想我怕都幾難喇,ha ha

    ReplyDelete
  2. po yan4:22 PM

    好大粒士多啤梨,好好味呀!

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:21 AM

    史力奇,我就係唔鍾意佢咁大粒…已經特登揀d細粒d,大大粒裝飾唔好睇…

    ReplyDelete