ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, June 02, 2007

是日陰晴不定

一早出門口曬到死, 就放lunch o個陣都好好天, send左個msg俾佢問下佢出左門口未~點知轉個頭去完廁所返黎已經見倒開始落雨…仲愈落愈大…佢已經出左門口= =

唸住喇喇聲落去接佢啦~點知佢已經跑緊去避雨…

去到大快活見佢好在都唔係好濕, 不過o係幾分鐘既時間裡面又停左雨喎XDDDD玩晒野~我過左對面馬路已經開始停雨…行O個幾步路把遮已經滴晒水…

小插曲:我只係帶左電話同遮出黎, 點知佢咁O岩又冇帶錢O係身@@ XDDDD不過佢好D, 有帶銀包XDD有得襟機, 我一心唸住落黎食霸王餐銀包都冇帶XDDDDD 去到櫃員機--「停用?」@@ XDDDDDDD真係笑鬼死我XDDDDDDDD又會咁既XDDD 好在~呢個世界有八達通~~又咁O岩~佢尋日O岩O岩增值左~咁我地先有飯食咋XDDDDD (不過就算真係連八達通都冇, 我都可以返學校羅既)XDDDDDD我就咁笑足全程XDDDDDDDD

約好放工去游水,點知今日落下雨又出下太陽…明明見出面好好天,又話雷暴警告= = 點架…究竟去唔去得成呢~??


2 comments:

  1. 你男朋友都係住大埔?

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:01 PM

    cherub, 唔係呀, 佢o係我度出發

    ReplyDelete