ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 10, 2007

又黎鳳城


上次d相都未post, 今次又再食~:p

尋日約左河童、鼠鼠、泥仔同爹地仔去補祝泥仔生日~(我地都識左4年喇~都係o係同一個圈子識既~)

呢度都幾出名, 飲食男女成日都有介紹, 菜單仲有蔡瀾推介~不過原來佢地都未黎過~*0* 我已經係第3次黎喇~^0^

book左6:45, 準時黎到點知等成7個字先有位= = 有d walk in既話要8點甚至8:30後先有位…都係平日黎好d…=0=

今次encore左炸子雞同蝦多士~之前2次好似都有食, 另外試左個炸粉果, encore第一次黎有食過既生菜包, 西蘭花炒帶子(每貴呢味, $128), 仲個個黑椒牛柳。

樣樣都好食, 除左黑椒牛柳…好多根…又辣又唔熟…入面相當生, 不過好似唔係件件都係咁, 男友o個件就唔係好生, 我o個件好粉紅下…總之就係唔好食! 仲要係招牌菜~(我地試既都係招牌菜)

最獲好評既係蝦多士, 炸粉果都唔錯, 炸子雞第三。生菜包普通, 不過自己整又麻煩:p 西蘭花炒帶子好味, 菜好味, 帶子好味又大隻~

5個人食左左$630, 不過其實都唔飽, 估唔到5個人嗌6個送都唔夠:p 可能因為冇嗌飯…

好彩在蛋糕~食完飽晒XD

黎親呢度個蛋糕都溶…下次一定要雪 ><


12 comments:

  1. Bonbon8:35 PM

    which 鳳城 you went?  I think the best one is North Point one.

    ReplyDelete
  2. shui kam9:50 PM

    今日偷聽到..我都想去食丫. xdddddddd

    ReplyDelete
  3. Scorpio10:03 PM

    bonbon,  我去太子o個間, 其他未去過~唔知邊間正宗, 不過好食就得啦~

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:04 PM

    BiancaKit , hehe, 好食架你都去試下啦~不過平日好d假日好多人, 你d粽烚左未呀?

    ReplyDelete
  5. 飲食男友是什麼雜誌來的 ??  XDDDD

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:56 AM

    meko, o殊...............XDDDDDD

    ReplyDelete
  7. SkyBlue4:21 PM

    北角果間好出名

    ReplyDelete
  8. Scorpio5:21 PM

    豬太, 太子O個間已經多人成咁…北角太遠喇…不過可以介紹 fd去~^0^

    ReplyDelete
  9. yvonne10:23 PM

    我去過銅鑼渝灣個間,炸粉果真係唔錯呀,好特別,外皮鬆化~

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:09 AM

    muimui, 我本身麻麻地粉果, 不過係幾特別, 未食過

    ReplyDelete
  11. 巧兒7:05 AM

    不過飲食男女好多時都係名過其實,我俾佢地搵過好多次笨!

    ReplyDelete
  12. Scorpio6:57 PM

    bibi, 呢間係我食過2次先帶人去架~

    ReplyDelete