ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, June 18, 2007

父親節蛋糕2號~荔枝天使+jelly


整俾男友daddy既父親節蛋糕~左唸右唸, 最後決定整荔枝mousse~蛋糕底就用蛋白蛋糕~之前o個用左2隻剩左既蛋白整左一份, 但好矮, 下次試下加少少發粉好似整chiffon咁應該會好d。尋日結果用左4隻蛋白再整, 加左雲呢拿油, 終於冇乜蛋腥喇~~不過比起有蛋黃o個隻蛋糕都係有ddun, 同埋冇咁香~但冇牛油冇蛋黃就健康好多~我仲特登用左代糖~

蛋白蛋糕:4隻蛋白+40g糖打至濕性發泡, 篩入低粉60g+糖10-20g輕輕拌勻即可入爐。190'C焗約25分鐘, 如見轉色可蓋上錫紙。

荔枝慕絲食譜(改自榴槤慕絲蛋糕):荔枝茸250g(我用攪拌機攪成茸, 大約加多左十粒), 蛋黃2隻+糖35g座熱水打至奶白色, whipping cream200ml 打起放雪櫃代用, 魚膠粉以2茶匙:2湯匙水的比例開勻叮溶。(我見佢咁稀加多左魚膠粉, 結果硬左d同有陣魚膠粉味…不過又係得我一個食得出…)

朱古力裝飾:用刀yam白假力溶液抹在膠片上,待凝固後小心拿起貼在蛋糕上即成。

組合:整好蛋糕底取出放涼甩模切片,一塊蛋糕片鋪底,上面淋上一層荔枝mousse,再一層蛋糕片,一層mousse,最後淋上一層荔枝jelly~可於mousse中鋪上荔枝肉。

大o個個未雪硬已經要出街~一去到鼎泰豐就叫佢幫我雪起佢~之後o係o個度切埋食埋~有個姐姐仔埋黎問呢個咩蛋糕黎, 我地話荔枝蛋糕, 男友話「自己整架~」「自己整咁犀利呀~*0*」XDDDD

JELLY唔太硬, 好濃荔枝味, 令蛋糕生色不少~本身我用左250荔枝整mousse都唔夠味, 再加多d都唔係好夠味, 就算本身幾甜都好, 始終唔夠jelly咁夠味~唔鍾意蛋糕有jelly既男友都話ok~


細呢個切件帶左返學校食, 食過既同事都食唔出魚膠味, 不過都係我食得最多XD

整左一盒荔枝jelly, 順便整左1大2小杯jelly~男友話好清新~冇果肉冇咁正~


13 comments:

  1. yvonne yycake1:30 PM

    等.....你呀!!!快D分享啦!!!!

    ReplyDelete
  2. Josephine2:28 PM

    好鬼正 最好整埋食譜喇

    ReplyDelete
  3. po yan3:33 PM

    係呀,好靚呀,. ........食譜.食譜...唔該丫,我屋企有好多荔枝!

    ReplyDelete
  4. 堯堯媽媽9:07 PM

    整得好靚呀! 側面睇有三層好有美感

    ReplyDelete
  5. Scorpio9:12 PM

    堯堯媽, 第一次用JELLY整蛋糕咋~^0^ 可惜主打O個個唔夠時間雪^^"

    ReplyDelete
  6. 剛想整mousse蛋糕 ,但唔用生蛋得唔得呀 蛋白蛋糕做底我地喜歡呀

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:43 PM

    傻軒媽媽,我唸唔落蛋都得既

    ReplyDelete
  8. 大蚊12:38 AM

    層次好靚~點解d朱力邊冇用絲帶都唔會跌落黎??

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:47 AM

    大蚊, dmousse有黏力嘛~

    ReplyDelete
  10. 王語嫣12:22 PM

    第一次聽人用荔枝為蛋糕主角,第一次聽人用jelly做蛋糕,如果我係賣蛋糕,一定抄你條Q !好有新意,唔滯,呢個蛋糕,可以羅出黎賣啦!

    ReplyDelete
  11. Scorpio2:02 PM

    茜茜, 其實好多人同生果同JELLY做蛋糕架^^"

    ReplyDelete
  12. 好靚呀^^ 你好有心機呀! 我都要跟你整番一個先!!

    ReplyDelete
  13. Scorpio11:40 AM


    Yoki , 多謝~^^ 快d整~^^ 不過呢期有冇荔枝賣?

    ReplyDelete