ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, June 19, 2007

四周年大日子


來到了第五個19/6,之前有幾個方案,游龍舟水啦、食自助餐啦、定係去邊度威好呢~?結果係由daddy仔仔煮理一餐意大利菜過我\^0^/

訓到成點XD4點先出發去買野, 同一周年一樣去左行大埔中心~又去左我"代言"既佐丹奴入貨~^0^ 最愛呢度既瘦身牛牛~不過今次冇買牛牛喇~買左條3個骨悠閒褲同幾件T ^0^ 大家都有收穫~~

返黎之後DADDY仔就開工喇~

PIZZA~~ DADDY仔第一次搓粉~~搓到身水身汗…又唔駛我幫手,我就o係隔離抹汗XD好似醫生做手街咁XDDDD話整個PIZZA過我食~ 落左芝士茄膏同莎樂美腸~~芝士多到漏~~!! 正呀~~~:D~~~~~~~

意大利飯~~ 呢樣係我欽點既~ 食過Oliva既意大利飯之後就一試難忘~本來唸住出沙田買~估唔到豬豬島都有喎~*0* 仲細細包~o岩晒~~^^v 呢樣DADDY仔未食過架~所以都唔知應該煮成點…我都唔係好知要點…^^" 都係上網搵下d譜同睇下包裝上既食譜,炒左配料先,跟住放d雞湯煮飯,開頭落左少少,煮左好耐都熟…後尾見有dblog話要蓋過米面,跟住加多左,之後見好鹹轉為加水,煮到d飯中間得少少生黎,個面已經太黏…佢食左1啖就唔食,反而我又ok喎,第二日晏晝食埋佢~

白汁煮青口~~個白汁完全又DADDY仔自創,只係落左cream同之前整飯用剩既雞湯,再加少少糖調味,加粟粉埋左少少芡,冇麵粉冇牛油,唔係幾似白汁不過味道都唔錯,濃味之餘又唔太鹹。

凱撒沙律~~呢個其實係豬豬島買返黎現盛一包,有菜有麵包粒,仲有埋醬汁同芝士粉,拆出黎排靚靚就攪掂~呢個真係好好味XD

蜜桃酒~~買左一支細細支十幾蚊得3.9%酒精既水果酒,好味~

我好求其咁點左支蠟燭扮晒燭光晚餐XD 本來想播歌, 結果睇住《學警出更》食XDDD一D都唔浪漫XDDD

原本得我有假放架~待登要DADDY仔調假,難得呢日咁o岩端午節我有假放~^0^不過佢就慘喇…要捱十日先再有假放喇~ ^^"

今日好開心~有禮物收~又有人煮大餐我食~(仲洗埋碗!! 我幫手抹~^.^) DADDY仔話好似我生日咁~^0^ 係囉~~點解會咁既XDDDD


16 comments:

  1. 金順10:34 PM

    好開心的1 DAY啊

    ReplyDelete
  2. stweetcat10:36 PM

    我都好like佐記, d衫易襯又簡單~ 不過我買唔到貼身牛仔褲...太窄...

    ReplyDelete
  3. audrey10:40 PM

    我都係佐丹奴蕃薯黎架!! 好羨慕你可以食到甜到漏pizza呀

    ReplyDelete
  4. ♡♥KT♥♡12:21 AM

    sweet sweet ah

    ReplyDelete
  5. 一定好溫馨!

    ReplyDelete
  6. 雅媛10:06 AM

    好幸福啊

    ReplyDelete
  7. 堯堯媽媽12:46 PM

    有無相睇呀

    ReplyDelete
  8. 又羨慕喇

    ReplyDelete
  9. po yan1:16 PM

    嘩,好幸福喎...

    ReplyDelete
  10. 王語嫣7:16 PM

    有人煮埋比你食yeah 佐丹奴我都有光顧,但最多是bossni,多數t-shirt

    ReplyDelete
  11. 冇相都知好正 ...

    ReplyDelete
  12. 嘉露10:09 PM

    嘩..daddy仔會煮嘢過你食, 你真幸福呢

    ReplyDelete
  13. Josephine10:55 AM

    好SWEET呀 又有HONEY DADDY煮埋野比你食!! 唉 我果個就唔會喇!!

    ReplyDelete
  14. chan yi12:19 PM

    好幸福牙!

    ReplyDelete
  15. 心形pizza﹐好sweet啊~

    ReplyDelete
  16. Scorpio12:08 AM

    yanyan, hehe~你留意倒~

    ReplyDelete