ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, June 14, 2007

初會AMY



AMY係我第4個將出黎見面既YBLOG友~^^ 我地約左去沙田食飯, 咁O岩大家都想去宜家食美味肉丸^.^ 我又貪佢應該唔駛收切餅費~:P

雖然係第一次見面,不過都冇咩冷場,講下返工講下煮野食講下鼠講下狗,少不免又講下減肥~

原來佢都好留意我個blog, 睇得好仔細,:p 我就好少睇得咁仔細。講返我個blog之前提過既做姊妹事件同巧遇blog友事件佢都一清二楚@0@

我地6點幾去, 食完正餐之後食埋個生日撻都成8點幾~(好驚人!! 我地2個女仔KO左一個7-8吋既芝士撻@口@|||)真係少食多滋味><

食完野去左行宜家, 最開心係睇廚房~^0^ 大家都係鍾意煮野食既人, 去到廚房既示範單位就最開心^0^ 其中一間個爐好正呀>0< 不過應該係假既而且冇得賣…我地仲扮廚師同食客XD 另一間比較細, 不過入面都好實用!! 可能同我個廚房差唔多大咋~~不過好正呀D櫃!!!萬五蚊倒~不過佢D料又唔襟…但真係好靚靚~>0<

O係入面兜左好耐我地終於離開左迷宮喇~~跟住去左行超市, 原來我地都係咁鍾意行超市既師奶仔XD 本來唸住買棵薄荷返屋企種, 不過成29蚊, 花墟好似只要15蚊>< amy話幫我買, 買完食自助餐o個日俾我~yeah~\^0^/ 同場仲有一包包新鮮薄荷葉, 只售4蚊~

又見倒d好新奇既烘焙用品,係一d二記都冇既野, 例如雲呢拿糖, 雲呢拿籽糖漿, 香草醬等~不過睇左陣就夠鐘打烊喇…我都眼訓到爆, 於是打道回府~zzzzzzzzzzzzzz

 

好多謝你餐飯呀~^.^我結果都係post埋先訓=0= 好眼訓 XD (有關蛋糕蝦碌事件見

士多啤梨芝士撻 for Amy )


6 comments:

  1. Scorpio11:05 PM

    audrey, 我早排先買左個書架~~不過都好平je~如果買貴野95折都好好架喇~唔該你先^^ 今晚食左好多野飽到傻

    ReplyDelete
  2. 今晚真係好開心呀,我都要多謝你個好好好好味既芝士撻姐 *v*

    ReplyDelete
  3. Scorpio7:27 AM

    AMY, 你鍾意就好~~最怕食咁多怕晒~

    ReplyDelete
  4. 我係一個唔會食厭野既人嘛

    ReplyDelete
  5. 我住花墟架, 如果你之後有咩想要, 我都可以幫你買架 ^^

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:17 AM

    丁屎, 好呀唔該晒~^0^有冇咩推介?例如有冇咩香草?

    ReplyDelete