ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, June 01, 2007

減肥日誌~20070601~無冷氣日

早2日大家已經為無冷氣日而苦惱不已, 圖書館主任話圖書館可唔可以開, 有電腦喎, 教員室老師話: 教員室仲多電腦喎~「唔開冷氣D書會爛架」「唔開冷氣D老師會爛架~」 XDDD

終於到左呢個大日子~丫~又唔係咁熱喎~可能今日天陰陰唔係咁熱, 開晒風扇都好涼下, 仲舒服d添~

著左雞翼袖短裙仔~好清爽~~

早餐食左自家製無糖黑豆漿+蜜糖圈圈(d圈圈好甜, 配無糖豆漿o岩晒~不過已經食晒lu~得返一餐雜錦果麥+黑豆漿, 聽日當值食晒o岩o岩好~夏天食呢d早餐真係o岩晒~)

依家每逢小息同放學時間都會好想搵野食, 頭先食左粒金莎~

lunch依然唔想食熱野, 尤其是食左好多日既泰米粉~~出左去超群買左個軟心芝士包(都係尋日個芝士條好味d) 同埋新鮮出爐芝麻鹹卷~:D~~~~~~~~最好味居然係呢個!!整唔倒佢咁香芝麻味><

食完晏同事幫我去阿波羅買左杯藍莓荔枝乳果雪糕~成21蚊~不過冇筒唔開心>< 好在佢地話我知個筒唔好食XD咁都好過D XDDDD

依家真係完全唔節食喇~不過就KEEP住有運動, 每日40分鐘STEPPER加YOGA, 時間過得好快, 不過腳都係有D痛痛地…

尋日唔要命大解放~朝早同夜晚都冇野, 早餐同今日一樣, 晚餐係小棠菜+豆腐湯~不過晏晝食完米粉+橙之後再食多個芝士條同奶黃燒餅…= =放學仲買左包士多啤梨威化餅(每次一食就半大包, 今次都唔例外=0= 成5XX KCAL) 行返屋企途中已經食完…返到去再食自家製肥肥紅豆雪糕= =

(原來嘉頓威化餅係冇反式脂肪個喎~)

食完咁多野之後, 做左40分鐘STEPPER, 一路睇住日式麵包王一路踩~時間過得好快好士鬆, 之後再一路講電話一路壓腿做YOGA, 拉返鬆D筋得佢唔好腳粗

今朝上磅, 居然輕左少少,121.4->120.8, 腰圍25->24'5, 腩腩都由30.5->29'5@0@ stepper真係work喎~^0^

不過今次M後冇輕到…減肥一星期又冇輕到…好意外…之前都唔會咁= =

唔緊要啦~我都仲未的得起心肝XD 都係食食食~不過一定要KEEP住運動呀~.\/.

 

後記:
之後放學再食多小半包大包裝威化餅…原來一包得24塊,唔怪得我一次可以KO倒半包啦XD我一直以為有18塊架半包XDDD

跟住食埋幾啖榴槤糕,晚餐食左榨菜豬肉水餃+2小個肉包(原來30G一個係咁細,咁出面O個D份量真係好勁!)

臨訓飲左幾啖冇汽zero(正呀XD)


18 comments:

  1. audrey1:38 PM

    我尋日放工去左二記買金箔, 電子鎊, 耐用蛋糕盒兩個(6" & 10")......,好多野都想買, 不過呢兩個月(5&6)用左好多錢喇  臨走仲攞左佢d課程睇下tim

    ReplyDelete
  2. Jammie1:53 PM

    戒唔戒到唔食甜野呀, 如果可以的話會減得快好多喎

    ReplyDelete
  3. 巧兒2:34 PM

    布冧仔, 甜野唔駛戒食, 食少啲就得喇!

    ReplyDelete
  4. Scorpio3:39 PM

    audrey, 係咪我o個款盒呀? 我係方型膠盒, 翻用過幾次喇~個個都話靚XD 我星期日都會去入貨呀~好多野想食, CREAM CHEESE要買過啦~仲有牛油又要補貨~佢D牛油真係抵~仲有轉盤, 熱情果醬, 金箔, 仲有好多野~:P 不過唔記得左

    ReplyDelete
  5. Scorpio3:42 PM

    布冧仔, 其實我唔係特別鍾意食甜野, (除左威化餅同蛋卷)咁熱都唔係好想食紅豆雪糕, 只係想搵野食:P 舊年戒得好清架我, 可能因為咁減得好快~不過減左大半年好悶喇, 唔想再食O個D野, 雖然已經放縱左5個月XD今日上磅冇咩輕到, 不過度又瘦左D喎~*0* STEPPER真係幾WORK, 腰去返24.5 腩落返2字頭喇XD

    ReplyDelete
  6. audrey4:02 PM

    我買左嗰兩個係圓形架, 個蓋係透明個邊有四個"突"位可以"cool"實個底盤而蓋頂有兩個黑色手挽, 底盤係黑色嘅; 之前我仲周圍搵d10"x10"嘅膠盒 諗住將人地個盒調轉黎用, 蓋就當底盤,盒身就當個蓋  笑死人

    ReplyDelete
  7. Scorpio4:05 PM

    AUDREY, XDDDDD 我唸我知你邊隻~O個隻冇咁靚不過會唔會襟D?幾錢個?硬唔硬架? 我想買乾冰:P

    ReplyDelete
  8. audrey4:43 PM

    我諗住簡潔d盡可能唔用咁多用完即棄紙/膠盒嘛 嗰兩個盒攞上手好似幾耐用咁,又唔係Rubbermaid嗰d咁硬淨, 因為仲未試過實際情況, 所以唔敢好肯定答你呀;6"->$28  / 8"->$34 (未折) 用乾冰? 可唔可以用"雪種"代替呀??

    ReplyDelete
  9. audrey4:54 PM

    我又打錯野xDD, 係10"->$34

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:21 PM

    audrey, 雪種會唔會溶?其實係咩黎?邊度買? 有冇見過我個膠盒?6吋7.2, 8吋好似8.x咋~

    ReplyDelete
  11. audrey8:38 PM

    以我所知"雪種"係一種冷凍劑(通常係藍色啫喱狀)用四四方方嘅硬膠樽或用透明膠套裝住, 喺日本城同大型百貨公司都有得賣架 (我早幾日先買左兩個小型雪種$15.9each@日本城),要用之前或者你可經常放上冰格, 將佢雪硬,準備出門口之前就將佢放喺盒蛋糕側邊, 令溫度保持低溫,蛋糕冇咁易溶嘛,最好配合埋保溫袋啦,呢個方法幾好用架,不妨一試!!  

    ReplyDelete
  12. 巧兒12:23 AM

    蠍: 我去Gift Idea買果啲Hello Kitty蛋糕盒都超靚呀, 用黎送俾人一流, 有手挽同縛絲帶兩種, 你有興趣都可以去逛逛架!

    ReplyDelete
  13. 巧兒12:27 AM

    蠍: 我舊年將收到o既冰皮月餅啲雪種留低, 又叫阿妺啲fd留低俾我, 我宜家如果帶出街就係用果種架, 當然我係長期雪係冰格, 要用就放係二仔記買果個手抽蛋糕袋, 慳錢嘛! 我發覺好好用, 今年中秋又再收集多幾個先! 同埋可能你見番我, 無再瘦過喇, 宜家可以喜歡食就食乜, 我好佩服你咁有恆心!

    ReplyDelete
  14. Edmund Tai8:48 AM

    努力加油,一定要有决心同毅力呀。

    ReplyDelete
  15. Scorpio10:01 AM

    audrey, 咁佢會唔會溶架? 會唔會出水搞到濕晒?

    ReplyDelete
  16. Scorpio10:03 AM

    bibi, 係喎~我雪櫃都好似有幾舊呢d喎, 有d就係冰包, 不過溶會出水…但都應該可以頂得下~ 我仲肥左幾磅添啦比你上次見我…依家都冇戒口…食完早午晚三餐都仲想搵野食, 食極唔飽, 照計m後冇理由會咁架= =

    ReplyDelete
  17. Scorpio10:04 AM

    泰山不倒, 真係冇咩決心…唉…依家連條24直腳牛都有dd緊= =天熱又唔想出街跑, 踩stepper又唔敢咁密, 膝頭開始有d痛…

    ReplyDelete
  18. 巧兒5:43 AM

    蠍, 冰種我未用過, 但係啲冰皮月餅冰包就肯定唔會出水, 不過會溶, 但係起碼頂到成個鍾, 環保又慳錢!

    ReplyDelete